Hledat
Poslední téma
Navrhy uprav povolani a kouzel
+19
xondikus
Morgisek
WooDoo
Dron
Legition
sircervic
sandofime
KaTo
Wolf
Enesek
Pipi_CZ
Kapik
Srubak
George
Vertex
Gran
Nalk
Croden
Puppy
23 posters
Strana 5 z 13
Strana 5 z 13 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
No tak fajn, dejme tomu, že TSko ti zvedne všímavost.... Ale úpravy kouzle typu izakovka hod na reflexy nevím no.... Přece jenom jde o kouzlo, a když sešleš kouzlo na jeden cíl, tak cíl přece neuhne, je to jako řízená střela... :))
Srubak- Počet příspěvků : 270
Věk : 30
Den registrace : 24. 11. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Na zacatku ani nevadí ze to není nijak upravené ale později si buďte jisti ze kazda druha postava tam bude neznicitelna. Ten svět bude dost nevyrovnany a rozhazeny. Každy si tam bude stěžovat. Bude jeden flame za druhým. A těžko potom už později můžete karat hráče z něco co není zakázané a přitom byste stejně museli nechat odstranit polovinu postav servru.
Puppy- Počet příspěvků : 728
Věk : 35
Den registrace : 04. 10. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
To si nemyslím, když chce mít PB, tak ať ho umí hrát, o nic jiného nejde...Teda podle mého.
Srubak- Počet příspěvků : 270
Věk : 30
Den registrace : 24. 11. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
a shiftera třeba vůbec neřešíš přitom je to jedno z nejsilnějších povolání (imunity na všecko možné atd.) :)
já to asi vzdávám... Pao má úpravy jako by sem měla přejít komplet šílená kandelábrie atd. :) :D
já to asi vzdávám... Pao má úpravy jako by sem měla přejít komplet šílená kandelábrie atd. :) :D
Nalk- Počet příspěvků : 218
Den registrace : 21. 02. 10
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
George napsal:Jsem proti jakýmkoliv úpravám NWN kouzel... i přesto, že to nemusí být vyrovnaný, každej hráč ví, co to číselně umí.... powerbuildy vždy budou, jen budou jiný.
Třeba na Thalii mě neuveřitelně štou všechny ty úpravy... jsou zakázaný tripply? tak si vymyslím double, jsou zakázaný kombinace mnicha a paladina? tak je nezahrnu, nakonec stejně udělám PB jak sviňa... jen musím znát systémy ne NWN, ale danýho světa....
To neřešte, není třeba ani upravovat TS nebo IGMS.. proč? TS bude mít oči, jo je to hnus, ale půjde to poznat a proto to hráči ani mít nebudou (zvlášť, když je magie zakázaná)... a IGMS? jo je to ultimátní.. nadruhou stranu i proti němu je obrany a pokud nepůjde na mága bojovník jeden, ale dva.. IGMS už je nezruší.
V low-magic světě prostě musíte počítat s tím, že bojovník bude slabší, když nemá magický předměty... nadruhou stranu jsou mágové potlačovaní IC... takže chudáci klerici z toho vyváznou hezky, ale to už je o něčem jiným....
A co jsem tím chtěl říct? vpodstatě to, co Gran... smažte nejsilnější buildy => nejsilnější budou zase jiný.
Já jsem proti úpravám... svět bude v chaosu, pokud bude všechno upravený jak na TH.. každý druhý kouzlo jinej efekt nebo doba trvání, než normálně...
Držím se furt názoru Georgeho...
Srubak- Počet příspěvků : 270
Věk : 30
Den registrace : 24. 11. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Lol co porad nechápete na tom ze je to zakladni úprava? Kdych čekám ze sem půjde cela kandelabrie tak bych vám tu těch úprav vypsal stovky ale vy tu mate napsané jen čtyři kouzla které kdxy se tahle úpravy tak jsou stejně porad strašně silné. To nejsou zádné úpravy které ty kouzla úplne znemožní. Vemte si ze na Th mají těch úprav hromadu temer stovky, casteri jsou tam opravdu externě oslabení a přesto jsou tam mágové a zaklinaci porad ty nejsilnější postavy proti kterym se nemá šanci nikdo postavit krom jich samotných. Jako chápu ze mate svůj názor, ze to vidíte jinak. Ale proč si rádci nenechate poradit od někoho kdo stím ma nejaké zkusenosti a ten systém nwn zná? Jako kdych to měl přirovnat k něčemu hloupemu tak mi to pripada jako dyz člověk který nezna jak funguje auto chce aby jelo bez kol a mechanik se mu snazi vysvětlit ze to auto bez kol nepojede.
Puppy- Počet příspěvků : 728
Věk : 35
Den registrace : 04. 10. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
S tím co máš v prvním příspěvku se relativně dá souhlasit (ostatně jsme o tom na začátku diskutovali a hledali kompromisy). Radši bych ta omezení neviděl, ale pokud to máš nějak na starost a dokážeš to protlačit tak radši tohle, než to co tu rozpoutal Pipin.
EDIT: i když teda.. hody na reflexy si přehodí kde kdo :)
EDIT: i když teda.. hody na reflexy si přehodí kde kdo :)
Nalk- Počet příspěvků : 218
Den registrace : 21. 02. 10
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Ty kouzla jak jsi vypsal OK, až na tu izakovku, tu bych nechal, tohle kouzlo je dobrý 1 na 1, když půjdou dva, tak je to nezruší, není to jako cejch. :P
A u TSka odebrat efekt. :))
A u TSka odebrat efekt. :))
Srubak- Počet příspěvků : 270
Věk : 30
Den registrace : 24. 11. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Isaakovku bych nechal tak jak je, magiony tady nemáme takže to podle mě tak přesílený není.
K tomu TS. Udělal bych neměnej bonus do všímavosti +15, prohlédni enviditelnost a ultravidění. A zrušil bych mu efekt. A abyste si furt nestěžovali, že pak mág bude moct bejt sledován, tak bych přidal kouzlo, které na jedno kolo mágovi umožní vidět všechno kolem sebe, takže si může ověřit jestli ho ensleduje. (ano, opakuju již znějící návrhy, ale tohle mi přijde nejschůdnější)
Mág s TSkem tak jak je, je ultimátní, měli bychom hidařům dát šanci (a ty kecy o hide 70 na 10 lvl si nechte, berete to jako kdyby takhle tady měla bejt každá druhá postava), zároveň však mág bude mít dycky šanci ověřit si, jestli je v soukrromí (akorát holt nebude moct mít furt nasazené TSko a čumět na všechny schované postavy neustále)
EDIT: a ještě dodatek, nemůžeme nechat vše jak bylo v pův. nwn, protože nwn je stavěno na singleplayer, potažmo na svět forgotten realms a to nastavení je pro sferii a 95% RP serverů prostě nevyhovující
K tomu TS. Udělal bych neměnej bonus do všímavosti +15, prohlédni enviditelnost a ultravidění. A zrušil bych mu efekt. A abyste si furt nestěžovali, že pak mág bude moct bejt sledován, tak bych přidal kouzlo, které na jedno kolo mágovi umožní vidět všechno kolem sebe, takže si může ověřit jestli ho ensleduje. (ano, opakuju již znějící návrhy, ale tohle mi přijde nejschůdnější)
Mág s TSkem tak jak je, je ultimátní, měli bychom hidařům dát šanci (a ty kecy o hide 70 na 10 lvl si nechte, berete to jako kdyby takhle tady měla bejt každá druhá postava), zároveň však mág bude mít dycky šanci ověřit si, jestli je v soukrromí (akorát holt nebude moct mít furt nasazené TSko a čumět na všechny schované postavy neustále)
EDIT: a ještě dodatek, nemůžeme nechat vše jak bylo v pův. nwn, protože nwn je stavěno na singleplayer, potažmo na svět forgotten realms a to nastavení je pro sferii a 95% RP serverů prostě nevyhovující
Kapik- Počet příspěvků : 333
Den registrace : 06. 10. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Fajn, tak mě tak napadlol že TSko, aby se usnadnila práce, a snad bude všem vyhovovat, se neupravovalo ve vlastnostech, ale na délce trvání... Dejme tomu, že TSko by vydrželo 5 kol nebo tahů, to už je jedno, prostě jen na chvílku, aby mohl jen zkontrolovat, jestli má soukromí a konec. Tohle by snad problém vyřešilo, a to, že by ho měl klerik už na pátem lvlu, noa? Prostě ho má bůh rád :P
Srubak- Počet příspěvků : 270
Věk : 30
Den registrace : 24. 11. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Plně souhlasím s tím co píše Puppy v prvním příspěvku.
Jinak chápu dobře, že toto "hraničář - dovednost povolani akrobacie." znamená, že Hranda nebude mít Akrobacii cross-class?
Jinak chápu dobře, že toto "hraničář - dovednost povolani akrobacie." znamená, že Hranda nebude mít Akrobacii cross-class?
Wolf- Počet příspěvků : 212
Den registrace : 24. 08. 09
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
add srubak: to je skveli ze to igms se da nejlepe pouzit jen 1v1kdyz ti na 13 levlu zpusoby az 250 dmg.
add nalk: ty reflexy u toho igms ti jentak nekdo nehodi, jeho TO se pohybuje kolem 30+ a aby mel nekdo takove reflexy tam nane vylozene postavu musi jet, navic u igms hazes reflexy zvlast na kazdou strelu ktera na tebe leti. takze ze si nahodou treba hodis dvacku ti nepomuze protoze te akorad mine jedna strela z 20.
jednoduse, igms bezupravy zpusobuje, ze mag uz na 13 levlu ma na 101% sanci ze zabije sveho soupere kdy chce. S upravou ma stale 101% sanci proti tem co nemaji velke reflexy, ti co maji velke reflexy tak maji aspon nejakou mensi sanci ze se nejakym strelam dokazou vyhnout ikdyz se vyhnou tak pokud nema postava feat unik tak dostane i presto dmg ale polovicni. S upravou proste nepritel ma aspon nejakou sanci sice strasne malou ale je tam proste ta sance a ne ze si mag bude zabijet koho chce a pritom to pronej nebude naprosto zadny risk.
add wolf: jo acrobacie by ho stala jeden bodik misto dvou.
add nalk: ty reflexy u toho igms ti jentak nekdo nehodi, jeho TO se pohybuje kolem 30+ a aby mel nekdo takove reflexy tam nane vylozene postavu musi jet, navic u igms hazes reflexy zvlast na kazdou strelu ktera na tebe leti. takze ze si nahodou treba hodis dvacku ti nepomuze protoze te akorad mine jedna strela z 20.
jednoduse, igms bezupravy zpusobuje, ze mag uz na 13 levlu ma na 101% sanci ze zabije sveho soupere kdy chce. S upravou ma stale 101% sanci proti tem co nemaji velke reflexy, ti co maji velke reflexy tak maji aspon nejakou mensi sanci ze se nejakym strelam dokazou vyhnout ikdyz se vyhnou tak pokud nema postava feat unik tak dostane i presto dmg ale polovicni. S upravou proste nepritel ma aspon nejakou sanci sice strasne malou ale je tam proste ta sance a ne ze si mag bude zabijet koho chce a pritom to pronej nebude naprosto zadny risk.
add wolf: jo acrobacie by ho stala jeden bodik misto dvou.
Puppy- Počet příspěvků : 728
Věk : 35
Den registrace : 04. 10. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
No, a TS by se upravilo jen trvání kouzla, dejme tomu třeba 10s, jen aby mohl zkontrolovat, jestli není sám, když už upravovat. :)
Srubak- Počet příspěvků : 270
Věk : 30
Den registrace : 24. 11. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
tak na 10 vteřin je málo já bych to udělal tak na minutu a pokad je potřeba dýl tak prohlédni nevku.
Vertex- Počet příspěvků : 28
Den registrace : 17. 09. 10
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
To zní dobře. :)) *pokýve na Vertexe*
Srubak- Počet příspěvků : 270
Věk : 30
Den registrace : 24. 11. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Koukněte se na nwvault jestli tam není nějakej pack základních úprav co by se dali použít, aby mi to ulehčilo práci.
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Leda todle?? Možná by šlo udělat už jen něco s tou všímavostí.
"Version 2 - Reverted Time Stop and True Seeing back to their previous version (Time Stop as AoE and True Seeing NOT seeing hidden creatures)"
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Hakpaks.Detail&id=4831
Něco tam píše předtím, ale nejsem zrovna Englishman. Nic jiného jsem tam ale s TS nenašel.
Wolf- Počet příspěvků : 212
Den registrace : 24. 08. 09
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Chtěl bych navrhnout aby povolání Druid nemělo dovednosti Skrývání a Tichý pohyb Cross-class.
Wolf- Počet příspěvků : 212
Den registrace : 24. 08. 09
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
johou...takže build na hide 50+ a castění k tomu :) *zablesknou se mu očka a běží si do testovacího modulu vyrobit überkillera*
Nalk- Počet příspěvků : 218
Den registrace : 21. 02. 10
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Wolf napsal:Chtěl bych navrhnout aby povolání Druid nemělo dovednosti Skrývání a Tichý pohyb Cross-class.
Na to můžu odpovědět jen tohle: "Proč?"
Jaký by byl IC důvod? Vždyť druid je furt v lese, a postupem času se v něm naučí pohybovat... Takže si myslím, že tahle úprava není rozhodně na místě. :))
Srubak- Počet příspěvků : 270
Věk : 30
Den registrace : 24. 11. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
hlavně má druid všechny možný kouzla, aby tyhle skilly neměl, ale vyháněl to postupně s lvlem a to na dostatečně vysoké hodnoty ;)
Nalk- Počet příspěvků : 218
Den registrace : 21. 02. 10
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Ehm... no vzhledem k tomu, že Druid na lvlu 10 má HIDE s MOVE základ jen 5. Tak je to sakra málo na to, že je to lesní muž ne? Měl by mít víc jak hraničář, ale tím samozřejmě nechci nějak hraničářum snižovat HIDE atp.
Jako kouzlem si Druid dá do HIDU +14 a do MOVE +4 = 19/9. Na druida mi to příjde hodně málo.
Ty Nalku tohle všechno furt přirovnáváš k Eq a možná tak ke svým PB. Vem si, že tady nemusí být ty možnosti co na Eq... a ne každej hned sní o nějakém extra PB jako ty, aby byl neporazitelný. Jasný, každej chce mít silnou postavu ale dávat si pak specielně Druid/Hraničář abych měl jako správný Druid správný HIDE? To je pak skoro povinností dát si Hraničáře, aby sis zahrál šikovného lesního kněze.
Tak byl to jen návrh samozřejmě.
EDIT: @srubak: Asi jsi to špatně pochopil. Právěže se v lese pohybuje, tak proč by měl mít HIDE a MOVE cross-class???
Jako kouzlem si Druid dá do HIDU +14 a do MOVE +4 = 19/9. Na druida mi to příjde hodně málo.
Ty Nalku tohle všechno furt přirovnáváš k Eq a možná tak ke svým PB. Vem si, že tady nemusí být ty možnosti co na Eq... a ne každej hned sní o nějakém extra PB jako ty, aby byl neporazitelný. Jasný, každej chce mít silnou postavu ale dávat si pak specielně Druid/Hraničář abych měl jako správný Druid správný HIDE? To je pak skoro povinností dát si Hraničáře, aby sis zahrál šikovného lesního kněze.
Tak byl to jen návrh samozřejmě.
EDIT: @srubak: Asi jsi to špatně pochopil. Právěže se v lese pohybuje, tak proč by měl mít HIDE a MOVE cross-class???
Wolf- Počet příspěvků : 212
Den registrace : 24. 08. 09
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Nalk napsal:johou...takže build na hide 50+ a castění k tomu :) *zablesknou se mu očka a běží si do testovacího modulu vyrobit überkillera*
to je uplne jedno, kdyz tam nebudou upravena kouzla tak si proti magovi nic neskrtne stejne :D
Puppy- Počet příspěvků : 728
Věk : 35
Den registrace : 04. 10. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
No, já myslel, že durid to má právě doporučený, tyhle dovednosti....
A já myslle, že to myslíš naopak... sry .D
A já myslle, že to myslíš naopak... sry .D
Srubak- Počet příspěvků : 270
Věk : 30
Den registrace : 24. 11. 08
Strana 5 z 13 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13
Strana 5 z 13
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Sun Feb 17, 2013 5:12 pm pro Gran
» Nemožno se připojit na Sferii (connection timed out)
Sat Feb 02, 2013 6:54 pm pro Novas
» Pád serveru
Fri Jun 08, 2012 1:56 pm pro Gran
» Dotaz
Fri Apr 13, 2012 11:04 pm pro Croden
» Sferie a Hráči (kdy tam jsme)
Tue Feb 28, 2012 11:12 am pro Eraentiel
» Rychlootazník
Thu Feb 23, 2012 12:49 pm pro Pipi_CZ
» Chléb nám vezdejší dej
Tue Feb 21, 2012 8:36 am pro jeronymo
» Teleportace
Wed Feb 08, 2012 8:38 am pro Legition
» Zabil mě vlastní zvířecí společník
Sun Feb 05, 2012 9:20 pm pro Eurius
» Čeho si mohou lidé v poslední době všimnout?
Sun Feb 05, 2012 8:48 am pro Ragmon
» Výdělek
Wed Feb 01, 2012 2:11 pm pro Ragmon
» Problém s první lokace
Tue Jan 31, 2012 2:36 pm pro Srubak
» Povolání
Sun Jan 29, 2012 8:31 am pro Legition
» Nejde vařit medovina
Sun Jan 29, 2012 8:28 am pro Legition
» Oblečení
Fri Jan 27, 2012 12:46 pm pro Sarky
» Novinky a změny
Thu Jan 26, 2012 2:07 pm pro Legition
» Nové zajímavé hry
Tue Jan 24, 2012 12:58 pm pro Croden
» Omluvy
Tue Jan 24, 2012 10:57 am pro Srubak
» Rychlé chybky
Sun Jan 22, 2012 10:50 pm pro Eraentiel
» Jméno
Sat Jan 14, 2012 7:59 pm pro Legition