Hledat
Poslední téma
Navrhy uprav povolani a kouzel
+19
xondikus
Morgisek
WooDoo
Dron
Legition
sircervic
sandofime
KaTo
Wolf
Enesek
Pipi_CZ
Kapik
Srubak
George
Vertex
Gran
Nalk
Croden
Puppy
23 posters
Strana 6 z 13
Strana 6 z 13 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
srubak napsal:No, já myslel, že durid to má právě doporučený, tyhle dovednosti....
A já myslle, že to myslíš naopak... sry .D
No v pohode. Praveze druid si da treba do hidu 1bod za dva lvly.
Wolf- Počet příspěvků : 212
Den registrace : 24. 08. 09
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Wolf napsal:Leda todle?? Možná by šlo udělat už jen něco s tou všímavostí.
"Version 2 - Reverted Time Stop and True Seeing back to their previous version (Time Stop as AoE and True Seeing NOT seeing hidden creatures)"
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Hakpaks.Detail&id=4831
Něco tam píše předtím, ale nejsem zrovna Englishman. Nic jiného jsem tam ale s TS nenašel.
Díky.
Btw, jaký jsou originální názvy těch spellů?
EDIT: Blbě si mě pochopil puppy. Myslel jsem kouzel co mám upravit (isacova větší bouře atp.) v angličtině název.
Naposledy upravil Croden dne Tue Oct 19, 2010 8:58 pm, celkově upraveno 1 krát
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Na správně druidský hide ti stačí tři spelly...sedmej lvly, tyhle tři spelly a prachobyčejného hraničáře na 7. lvlu strčíš do kapsy ;) o to jde výš... kdyby to druid měl ještě classově.. hůůů hůůů tak je tu těch mých padesát o kterých mluvím..a ani se jeden nemusí moc namáhat a nepotřebuju EQ itemy. Takže když jsi tak skromný, tak nechápu, proč ti tohle nestačí. :)
Nalk- Počet příspěvků : 218
Den registrace : 21. 02. 10
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Tak to mi ty tri kouzla povez teda.
Druid na 7.lvlu bude mit zaklad 4/4 + pohyb v divocine + jednota + mask. a v divocine ma max 22/12 (hide/move) a hranicar ma v divocine na 7. Lvlu zaklad 7/7 +pohyb v divocine + m!skovani + modif. DEX = 26/16.
Takze fakt nevim kde to Nalku beres.
Druid na 7.lvlu bude mit zaklad 4/4 + pohyb v divocine + jednota + mask. a v divocine ma max 22/12 (hide/move) a hranicar ma v divocine na 7. Lvlu zaklad 7/7 +pohyb v divocine + m!skovani + modif. DEX = 26/16.
Takze fakt nevim kde to Nalku beres.
Wolf- Počet příspěvků : 212
Den registrace : 24. 08. 09
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Jsem rád, že jsi vskutku takový noob, jako jsem si myslel.
Takže lvl 7
Hraničář - 10/10 základ (lvl + 3 to je vždy ;) ) + 4/4 pohyb + 10/0 maskování = 24/14 + modifikátor (dle toho co u tebe vidím počítáš s přehnaným modifkátorem +5) = 29/19
Druid - 4/4 pohyb + 4/4 jednota + 10/0 maskování + 10/0 hromadné maskování = 28/8 + modifikátor (zde vidím, že jsi dal 0 dex - se pak nediv) + případný základ z crossu (na 7. lvlu to je +5/+5 dosažitelné) = 33/13 ....
Druid má sice menší tichý pohyb, ale u NPC je systém, kdy ti na odhalení musí přehodit obě hodnoty. Navíc jsem mu dle tvého vzoru nedal modifikátor z dexu.
EDIT:
jen pro představu.. když budou mít oba dex +3 (celkem reálná hodnota, pokud se druid chce schovávat "Buppi-style" a hraničář chce bojovat i zblízka a má body i jinde - něco málo v síle a odolnosti) ... hranda 27/17 druid 36/16 ... tichý pohyb srovnatelný, hidem vítězí crossclassový druid.
Wolfíku jen proto, že nedokážeš používat ani základní druidská kouzla, není druid senař přes hide ;)
Takže lvl 7
Hraničář - 10/10 základ (lvl + 3 to je vždy ;) ) + 4/4 pohyb + 10/0 maskování = 24/14 + modifikátor (dle toho co u tebe vidím počítáš s přehnaným modifkátorem +5) = 29/19
Druid - 4/4 pohyb + 4/4 jednota + 10/0 maskování + 10/0 hromadné maskování = 28/8 + modifikátor (zde vidím, že jsi dal 0 dex - se pak nediv) + případný základ z crossu (na 7. lvlu to je +5/+5 dosažitelné) = 33/13 ....
Druid má sice menší tichý pohyb, ale u NPC je systém, kdy ti na odhalení musí přehodit obě hodnoty. Navíc jsem mu dle tvého vzoru nedal modifikátor z dexu.
EDIT:
jen pro představu.. když budou mít oba dex +3 (celkem reálná hodnota, pokud se druid chce schovávat "Buppi-style" a hraničář chce bojovat i zblízka a má body i jinde - něco málo v síle a odolnosti) ... hranda 27/17 druid 36/16 ... tichý pohyb srovnatelný, hidem vítězí crossclassový druid.
Wolfíku jen proto, že nedokážeš používat ani základní druidská kouzla, není druid senař přes hide ;)
Nalk- Počet příspěvků : 218
Den registrace : 21. 02. 10
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
No vidim, ze asi premyslis hlavne o PB a nikoliv o charakteru.
Rozhodne nevim ze se to maskovani scita. A vubec druidovi bych dal DEX 10.
Ale to uz zalezi na kazdym z nas.
Hranicar dostane pozdejc taky jednotu.
A ten tvuj zaklad z crossu nevim co je.
Navic jak jsi rekl zapomnel jsem, ze hranda ma 3/3 do zakladu.
Ja si holt predstavuju druida ne jako nejakyho killera s DEX atp.
No nic uz koncim. Navrh jsem podal.
Rozhodne nevim ze se to maskovani scita. A vubec druidovi bych dal DEX 10.
Ale to uz zalezi na kazdym z nas.
Hranicar dostane pozdejc taky jednotu.
A ten tvuj zaklad z crossu nevim co je.
Navic jak jsi rekl zapomnel jsem, ze hranda ma 3/3 do zakladu.
Ja si holt predstavuju druida ne jako nejakyho killera s DEX atp.
No nic uz koncim. Navrh jsem podal.
Wolf- Počet příspěvků : 212
Den registrace : 24. 08. 09
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Wolfiku,
1) Nalk srovnával "čistého" Hrandu a "čistého" Druida na 7mém lvlu. Nebavil se o 14/15 lvlem Hrandovi (hromadné maskování) a 14/15 druidovi, který je tou dobou někde "jinde" (má TSko, sumonny, shifty), kill kouzla bez sejvů atd. atd.
2) Kupodivu zrovna Nalk má RP vymazlený (= není blbej a baví ho to vymýšlet a poslední dobou má i soudnost :-D)
3) nerozumí-li někdo tvorbě PB, tak se nemá pouštět do "hlubších" vod v tomto tématu (to je jako bych já šel kecat do řízení atomové elektrárny vyškolené obsluze - o elektrárně vím jen to, že z ní vedou dráty na které nemám sahat, když spadnou ze sloupu), zvláště pokud dotyčný ani nečetl WikipediiNWN, což je takový "základ" pro podobné debaty.
4) DEX 10 znamená že dotyčný "druid" je rád že chodí a nezakopává. (Osobně mám rád 14tku DEX, což z RP hlediska (a kašleme na buidl:)) znamená, že chůze je ladná, má i šmrnc a postava nezakopává o každý druhý kořen a nepadá mu všechno z ruky. To že hranda bude mít 16-20 v základu, oproti 10-14 u druida není "takový rozdíl" (buffnutí kouzly/předměty mají oba stejnou šanci)
to Team: Nezapomeňte při úpravě Kouzla TS upravit i NPC feat TS, jinak tu vedle NEupravovaných víl (=žádný mág nepotřebuje zloděje a s pomocí sumonna si klestí cestu dungem v single) budou vybraní přítelíčci + kouzlo Proměň sebe (=kdo bude chtít vidět všechny Hidaře, na chvíli se "podívá" okem dráčka/klepetnatce) mno a Nalkem načnutí SHIFTEŘI s tímtéž TS (v patřičných shiftech).
P.S. O dracích, keří ve spojení s TS vás vyhmátnou fyzickým útokem i z GSka :-D ani nemluvím.
1) Nalk srovnával "čistého" Hrandu a "čistého" Druida na 7mém lvlu. Nebavil se o 14/15 lvlem Hrandovi (hromadné maskování) a 14/15 druidovi, který je tou dobou někde "jinde" (má TSko, sumonny, shifty), kill kouzla bez sejvů atd. atd.
2) Kupodivu zrovna Nalk má RP vymazlený (= není blbej a baví ho to vymýšlet a poslední dobou má i soudnost :-D)
3) nerozumí-li někdo tvorbě PB, tak se nemá pouštět do "hlubších" vod v tomto tématu (to je jako bych já šel kecat do řízení atomové elektrárny vyškolené obsluze - o elektrárně vím jen to, že z ní vedou dráty na které nemám sahat, když spadnou ze sloupu), zvláště pokud dotyčný ani nečetl WikipediiNWN, což je takový "základ" pro podobné debaty.
4) DEX 10 znamená že dotyčný "druid" je rád že chodí a nezakopává. (Osobně mám rád 14tku DEX, což z RP hlediska (a kašleme na buidl:)) znamená, že chůze je ladná, má i šmrnc a postava nezakopává o každý druhý kořen a nepadá mu všechno z ruky. To že hranda bude mít 16-20 v základu, oproti 10-14 u druida není "takový rozdíl" (buffnutí kouzly/předměty mají oba stejnou šanci)
to Team: Nezapomeňte při úpravě Kouzla TS upravit i NPC feat TS, jinak tu vedle NEupravovaných víl (=žádný mág nepotřebuje zloděje a s pomocí sumonna si klestí cestu dungem v single) budou vybraní přítelíčci + kouzlo Proměň sebe (=kdo bude chtít vidět všechny Hidaře, na chvíli se "podívá" okem dráčka/klepetnatce) mno a Nalkem načnutí SHIFTEŘI s tímtéž TS (v patřičných shiftech).
P.S. O dracích, keří ve spojení s TS vás vyhmátnou fyzickým útokem i z GSka :-D ani nemluvím.
KaTo- Počet příspěvků : 3
Den registrace : 20. 10. 10
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Čistě pro vzdělání Wolfa:
Rozhodně mám vyzkoušené, že se maskování sčítá... za Largových dob, to používal celý kruh. Trošku experimentovat s kouzly se vyplácí.
Jistě... ty bys dal druidovi 10, já 14, olík 16, někdo klidně 8 - proto jsem modifikátor dával až za součet kouzel, featů a případného skillu. Vlastnosti totiž každý dává jinak, dle buildu (vysvětlím níže).
Hraničář bez nechutně velké moudrosti dostane jednotu až na desátém lvlu - za předpokladu, že mu skutečně dáš takovou moudrost - druid má ale furt maskování druhé, takže na takovém lvlu se mu přinejhorším vyrovná.
Jsou class skilly a cross class skilly. Class je to tvé "dáš bodík za bodík" a cross class (jak jsem napsal ze zvyku "z crossu") jsou "dva za jeden". Kapiš?
To 3/3 není hranda bonus, to je maximum u každého class skillu - vždy "lvl +3" bodů. U crossu je to "(lvl+3)/2". A jak vidíš, tak jsem to napočítal a stejně druid vyhrál ;)
Já osobně si druida představuju jako jedince, který sám nemusí mít extra super killerské skilly a vlastnosti - nemusí mít dex, hide, sílu... prostě nic. Může to být starý vyschlý děda - ale udělal jednu věc - naučil se chápat přírodu, slouží jí a ona mu propůjčuje svojí sílu a ochranu. Takže onen jedinec se nemusí učit maskovat, příroda to udělá za něj. Onen jedinec nemusí umět bojovat, příroda mu dá možnost změnit se v něco, co bojovat dokáže.
A to, že myslím na PB a né na charakter?
Tohle je jakýsi pseudoaefarobalrogův argument, kterým se ohání věčně na EQ. Pokud dobře chápu topic, tak tady jde o systémové úpravy povolání za účelem zvýšení hratelnosti. Takže se tu snažím vidět jen čísla, nad každou úpravou se zamyslet, představit si jak to změní to povolání, jak to změní některé mě známé buildy, jak by se to dalo využít k novým buildům. To smaé tu, alě dělá Pao, když omezuje monky, upravuje TSka apod. Řeší jen čísla, sílu, nic víc. Charakter nemá s těmahle úpravama, co dělat. Charakter si řeš, až budeš tvořit postavu. Vymyslíš charakter - povahu, historii, co by mohl asi tak umět... a pak se podíváš na systém, který už dávno je a podle toho, co systém nabízí, zvolíš build (build je z mého hlediska už jen to, že tu postavu neděláš nějakým náhodným stylem, ale jdeš třeba za tím, že jsi "druid") = vybereš si povolání, rozložíš vlastnosti, zauvažuješ nad případným křížením, nekřížením, nad skillama atd. Nevím jak tvoříš char ty, ale já začnu nějakou maličkostí.. třeba "hustej vyvolávač" a pak začnu přemýšlet nad historií, jak by se choval, jak by bojoval a postupně se dostanu k volbě classu apod. Tak měsíc dva zpátky jsem uvažoval nad charakterem a do dneška nevím jakej class bych tomu dal :D
Rozhodně mám vyzkoušené, že se maskování sčítá... za Largových dob, to používal celý kruh. Trošku experimentovat s kouzly se vyplácí.
Jistě... ty bys dal druidovi 10, já 14, olík 16, někdo klidně 8 - proto jsem modifikátor dával až za součet kouzel, featů a případného skillu. Vlastnosti totiž každý dává jinak, dle buildu (vysvětlím níže).
Hraničář bez nechutně velké moudrosti dostane jednotu až na desátém lvlu - za předpokladu, že mu skutečně dáš takovou moudrost - druid má ale furt maskování druhé, takže na takovém lvlu se mu přinejhorším vyrovná.
Jsou class skilly a cross class skilly. Class je to tvé "dáš bodík za bodík" a cross class (jak jsem napsal ze zvyku "z crossu") jsou "dva za jeden". Kapiš?
To 3/3 není hranda bonus, to je maximum u každého class skillu - vždy "lvl +3" bodů. U crossu je to "(lvl+3)/2". A jak vidíš, tak jsem to napočítal a stejně druid vyhrál ;)
Já osobně si druida představuju jako jedince, který sám nemusí mít extra super killerské skilly a vlastnosti - nemusí mít dex, hide, sílu... prostě nic. Může to být starý vyschlý děda - ale udělal jednu věc - naučil se chápat přírodu, slouží jí a ona mu propůjčuje svojí sílu a ochranu. Takže onen jedinec se nemusí učit maskovat, příroda to udělá za něj. Onen jedinec nemusí umět bojovat, příroda mu dá možnost změnit se v něco, co bojovat dokáže.
A to, že myslím na PB a né na charakter?
Tohle je jakýsi pseudoaefarobalrogův argument, kterým se ohání věčně na EQ. Pokud dobře chápu topic, tak tady jde o systémové úpravy povolání za účelem zvýšení hratelnosti. Takže se tu snažím vidět jen čísla, nad každou úpravou se zamyslet, představit si jak to změní to povolání, jak to změní některé mě známé buildy, jak by se to dalo využít k novým buildům. To smaé tu, alě dělá Pao, když omezuje monky, upravuje TSka apod. Řeší jen čísla, sílu, nic víc. Charakter nemá s těmahle úpravama, co dělat. Charakter si řeš, až budeš tvořit postavu. Vymyslíš charakter - povahu, historii, co by mohl asi tak umět... a pak se podíváš na systém, který už dávno je a podle toho, co systém nabízí, zvolíš build (build je z mého hlediska už jen to, že tu postavu neděláš nějakým náhodným stylem, ale jdeš třeba za tím, že jsi "druid") = vybereš si povolání, rozložíš vlastnosti, zauvažuješ nad případným křížením, nekřížením, nad skillama atd. Nevím jak tvoříš char ty, ale já začnu nějakou maličkostí.. třeba "hustej vyvolávač" a pak začnu přemýšlet nad historií, jak by se choval, jak by bojoval a postupně se dostanu k volbě classu apod. Tak měsíc dva zpátky jsem uvažoval nad charakterem a do dneška nevím jakej class bych tomu dal :D
Nalk- Počet příspěvků : 218
Den registrace : 21. 02. 10
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
to cross class u druida je tam schvalne, aby prave kdyz chces mit druida ktery bude v divocine nezahlednuty tak si tam hodis levl nebo levli hranicare. a kdyz chces mit cisteho druida, tak je silnejsi o neco malo na spelly ale neschova se tolik.
u hranicare vzdycky vytahnes skryvani/tichy pohyb vis nez u druida, hlavne co se tyce do budoucna a epic levlu. a hranicar nema ty skryvaci spelly na 15 levlu, ale ma je stejne jako druid a maskovani ma snad uz na prvnim okruhu(hromadne maskovani co ma na 4 okruhu mu je celkem naprd:)).obratnost +5 neni prehnane, hranicar ma kocici eleganci spell. Myslim ze je to vporadku.
u hranicare vzdycky vytahnes skryvani/tichy pohyb vis nez u druida, hlavne co se tyce do budoucna a epic levlu. a hranicar nema ty skryvaci spelly na 15 levlu, ale ma je stejne jako druid a maskovani ma snad uz na prvnim okruhu(hromadne maskovani co ma na 4 okruhu mu je celkem naprd:)).obratnost +5 neni prehnane, hranicar ma kocici eleganci spell. Myslim ze je to vporadku.
Puppy- Počet příspěvků : 728
Věk : 35
Den registrace : 04. 10. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
No vsak byl to jen navrh.
Jen si myslim, ze kdyz uz se pak bude jednat o vyssi lvl tak hranda na tom bude lip.
U jednoty u hrandy zase zalezi na tom jak mu zvolis wis, ale pri wis 14 ma jednotu na 9.lvlu.
Jako dobre, tak druid tedy ten hide asi muze mit vyssi (a neni to, ze se maskovani scita, bug?)
Ale jednou ho hranda predhoni. Druidovi to pak jde 1/2lvly a hrandovi 1/lvl.
Ja samozrejme wikiNWN necetl, jak jinak xD.
Jo, ja vim Nalčíčku, ze si na prvim lvlu muzes dat 4/4 pokud to nemas cross-class.
Proste navrh. Jako snazim se mluvit o necem s cim mam zkusenosti a co jsem treba hral. Nemluvim do trp.obrance nebo draciho ucednika.
EDIT: tak fajn tak navrh stahuju.
Jen si myslim, ze kdyz uz se pak bude jednat o vyssi lvl tak hranda na tom bude lip.
U jednoty u hrandy zase zalezi na tom jak mu zvolis wis, ale pri wis 14 ma jednotu na 9.lvlu.
Jako dobre, tak druid tedy ten hide asi muze mit vyssi (a neni to, ze se maskovani scita, bug?)
Ale jednou ho hranda predhoni. Druidovi to pak jde 1/2lvly a hrandovi 1/lvl.
Ja samozrejme wikiNWN necetl, jak jinak xD.
Jo, ja vim Nalčíčku, ze si na prvim lvlu muzes dat 4/4 pokud to nemas cross-class.
Proste navrh. Jako snazim se mluvit o necem s cim mam zkusenosti a co jsem treba hral. Nemluvim do trp.obrance nebo draciho ucednika.
EDIT: tak fajn tak navrh stahuju.
Wolf- Počet příspěvků : 212
Den registrace : 24. 08. 09
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Kua chlape, co se na tu Wikinu aspon podívat nebo si spustit NWN a naházet si lvl a podívat se na jakem lvl (pri jakem WIZ to které povolání má ty která kouzla?Puppy napsal:... a hranicar nema ty skryvaci spelly na 15 levlu, ale ma je stejne jako druid a maskovani ma snad uz na prvnim okruhu(hromadne maskovani co ma na 4 okruhu mu je celkem naprd:)).obratnost +5 neni prehnane, hranicar ma kocici eleganci spell. Myslim ze je to vporadku.
Na tyhle "jedna babka povídala" argumenty snad nemá ani cenu reagovat v diskuzi.
P.S.
Ať víš, že mluvíš mimo mísu (btw je rozdíl mezi KRUHEM kouzla a LEVELEM povolání):
http://nwn.wikia.com/wiki/Camouflage
http://nwn.wikia.com/wiki/Mass_camouflage
Obě povolání mají C na 1.kruhu, a MC na 4.kruhu, ale...
...ale, omfg, hranda má 1kruh na 4/6tém lvlu (dle bonusu z WIS), zatímco Druid na prvním. To samé platí o 4tém kruhu. Hranda ho má 14/15 (dle bonusu wis), druid ho má na 7mém lvlu. Kapišto?
KaTo- Počet příspěvků : 3
Den registrace : 20. 10. 10
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Děti nehádejme se.... co bylo třeba prokázat, bylo prokázáno - dát druidovi classové hidové skilly je chujovina a to je to oč tu běží. (teda vždy běží o prachy, moc, sex, slávu apod. ale to si tady člověk úplně asi neužije)
Nalk- Počet příspěvků : 218
Den registrace : 21. 02. 10
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
KaTo napsal:
Na tyhle "jedna babka povídala" argumenty snad nemá ani cenu reagovat v diskuzi.
Není to jedno? Nikdo nemá našrocený wikiNWN a když s povoláním nemá zkušenosti.
Proč tedy reaguješ, když to nemá cenu ;)
PS: Zalez si na Thalii a pečuj o malou jo? =D
Wolf- Počet příspěvků : 212
Den registrace : 24. 08. 09
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
1) není to jedno - mate to lidi (jako jsi třeba ty), kteří si pak myslí že něco "funguje" naprosto jinak...než to funguje :-).Wolf napsal:Není to jedno? Nikdo nemá našrocený wikiNWN a když s povoláním nemá zkušenosti.
Proč tedy reaguješ, když to nemá cenu ;)
PS: Zalez si na Thalii a pečuj o malou jo? =D
2) to bys nepochopil, ale jestli tě to uspokojí...co třeba...protože máme "svoboda slova a právo na informace"?
3) a teď se přiznám, že jsem pro změnu nepochopil já smysl tvojí hlášky v Post scriptum ;-) (když pominu, že je naprosto OT)
KaTo- Počet příspěvků : 3
Den registrace : 20. 10. 10
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Nepochopil? No jednoduše ať si jdeš DMkovat na Thalii a necháš Sferii sferií... samozřejmě ironicky to bylo řečeno. =)
No jak máte tu lidi? Já jsem jen obyčejný hráč. (nejsem jeden z teamu abych znal opravdu celou NWNwiki)
A co je za problém se zeptat? Případně navrhnout?? Bylo mi vysvětleno a cajk.
Ale teď jsme již dost OT... tea neznát tě z té stránky z jaké tě znám.. tak .. hmpf! =D =D
Se mi zdá?? Nebo poslední dobou všichni děsně zvážněli.. nebo snad tyhle světy berou příííšerně vážně... a nevědět to je zásadní chyba a jsi straaašlivej tupec!! xD
No jak máte tu lidi? Já jsem jen obyčejný hráč. (nejsem jeden z teamu abych znal opravdu celou NWNwiki)
A co je za problém se zeptat? Případně navrhnout?? Bylo mi vysvětleno a cajk.
Ale teď jsme již dost OT... tea neznát tě z té stránky z jaké tě znám.. tak .. hmpf! =D =D
Se mi zdá?? Nebo poslední dobou všichni děsně zvážněli.. nebo snad tyhle světy berou příííšerně vážně... a nevědět to je zásadní chyba a jsi straaašlivej tupec!! xD
Naposledy upravil Wolf dne Wed Oct 20, 2010 3:09 pm, celkově upraveno 1 krát
Wolf- Počet příspěvků : 212
Den registrace : 24. 08. 09
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
heh vubec nachapu co to pises napsal si prakticky to same co ja, jasne rikal jsem ze to ma na prvnim okruhu a taky jsem tam nic nezminoval otom ze by prvni okruh mel na prvnim levlu. nepsal jsem levli protoze se to odviji od moudrosti.
Ono znak nwwiky je fajn, to mi sem nemusis psat, ale neco jineho je jeste mit stim nejakou zkusenost ze hry a ne tupe cist co se pise na netu. To uz nemluvim otom ze tak cca 60% kouzel je zabugovanych a nefunguji presne tak jak pisi na nwwiky.
Ono znak nwwiky je fajn, to mi sem nemusis psat, ale neco jineho je jeste mit stim nejakou zkusenost ze hry a ne tupe cist co se pise na netu. To uz nemluvim otom ze tak cca 60% kouzel je zabugovanych a nefunguji presne tak jak pisi na nwwiky.
Puppy- Počet příspěvků : 728
Věk : 35
Den registrace : 04. 10. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Wolf napsal:Se mi zdá?? Nebo poslední dobou všichni děsně zvážněli.. nebo snad tyhle světy berou příííšerně vážně... a nevědět to je zásadní chyba a jsi straaašlivej tupec!! xD
Nevím jak přesně znáš KaTa, ale řekl bych, že ho možná stejně jako jiné, přestalo poslouchat tvé rádoby vtipy, když jsi většinu času naprosto ztracený někde mimo. :D
A vážněji - znát wiki není povinnost, ale každý hráč, který chce trochu v hraní vynikat i něčím víc než svačinkováním, ale i tím, že umí někde na akci dobře pracovat se svým systémem (někdy to považuje i nutné pro RP - vysvětlení, co vlastně přesně to kouzlo provádí.. i když něco se ani na wiki nedočteš a mělo by se to hledat až v nějakých DnD pravidlech), se na wiki dřív nebo později koukne a naučí se tam hledat potřebné informace. Ty tu jsi tu defakto tvrdil, že znáš druida, žes ho hrál a jelikož se v něm vyznáš, tak navrhuješ to a to... a vem si, že všechny další reakce dokazovali, jak druida neznáš. ;) Wiki se dá taky nahradit dlouhodobějším IG experimentováním... ale pak záleží kde testujete - single, EQ, TH, další moduly.
Puppy: KaTo asi narážel na to, že ty píšeš pevné lvly, ale tam dost záleží kdo má kolik tu moudrost a to u hraničáře může dělat pak rozdíl i čtyř lvlů na daný kruh - a z mé zkušenosti bych řekl, že hraničáři obvykle tu moudrost podcení a nedají si ji natolik vysokou, aby vše měli až tak brzo (takže místo druhého kruhu na osmičce, až na desítce apod.).
Nalk- Počet příspěvků : 218
Den registrace : 21. 02. 10
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Nalk napsal:
Puppy: KaTo asi narážel na to, že ty píšeš pevné lvly, ale tam dost záleží kdo má kolik tu moudrost a to u hraničáře může dělat pak rozdíl i čtyř lvlů na daný kruh - a z mé zkušenosti bych řekl, že hraničáři obvykle tu moudrost podcení a nedají si ji natolik vysokou, aby vše měli až tak brzo (takže místo druhého kruhu na osmičce, až na desítce apod.).
pises zase to same co uz jsem napsal ja :)
Puppy- Počet příspěvků : 728
Věk : 35
Den registrace : 04. 10. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Nepsal jsem Nalku, že se v něm vyznám. Psal jsem pouze, že jsem ho hrál a mám s ním nějaké zkušenosti.
Vtipy? Ty někde nějaký vidíš? A řekni mi... co sem ti kdy provedl, hm?
Holt jsem viděl Druida trochu jinak než ty a netušil jsem, že maskování je tak "buglé", aby se takhle sčítalo.
Vtipy? Ty někde nějaký vidíš? A řekni mi... co sem ti kdy provedl, hm?
Holt jsem viděl Druida trochu jinak než ty a netušil jsem, že maskování je tak "buglé", aby se takhle sčítalo.
Wolf- Počet příspěvků : 212
Den registrace : 24. 08. 09
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Pao:
Tys psal, že hraničář to má tak a tak. Znělo to velice přesně - že prostě tak a nikdy jinak... KaTo to chtěl upřesnit a tak napsal, že to tam visí dost na WIZu, který se u každýho hraničáře pohybuje tak a tak a z toho se to pak nějak posouvá. No a když jsem viděl, že jste se nepochopili, tak jsem to chtěl takhle dovysvětlit. Kapiš? :D Píšeme to samé, řešíme to samé, jen šlo o upřesnění, že hraničář to získává vždy později a v některých případech o hodně později.
Wolf: dvě různá kouzla, na jménech nesejde, podobné efekty... je to asi jako kdyby jsi se bál seslat Kouzelné brnění dohromady se Štítem, nebo tak něco.
Sám jsi psal, že je to ironie.. vtip... zbytek bych už radši neřešil, to sem moc nepatří, ale bylo to IMHO třeba říci.
Tys psal, že hraničář to má tak a tak. Znělo to velice přesně - že prostě tak a nikdy jinak... KaTo to chtěl upřesnit a tak napsal, že to tam visí dost na WIZu, který se u každýho hraničáře pohybuje tak a tak a z toho se to pak nějak posouvá. No a když jsem viděl, že jste se nepochopili, tak jsem to chtěl takhle dovysvětlit. Kapiš? :D Píšeme to samé, řešíme to samé, jen šlo o upřesnění, že hraničář to získává vždy později a v některých případech o hodně později.
Wolf: dvě různá kouzla, na jménech nesejde, podobné efekty... je to asi jako kdyby jsi se bál seslat Kouzelné brnění dohromady se Štítem, nebo tak něco.
Sám jsi psal, že je to ironie.. vtip... zbytek bych už radši neřešil, to sem moc nepatří, ale bylo to IMHO třeba říci.
Nalk- Počet příspěvků : 218
Den registrace : 21. 02. 10
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
No jo, to mě nenapadlo a nikdy jsem si toho součtu Maskování ani nevšiml.
(ha! ja budu mít poslední slovo! =P xD xD - tohle je vtip!)
(ha! ja budu mít poslední slovo! =P xD xD - tohle je vtip!)
Wolf- Počet příspěvků : 212
Den registrace : 24. 08. 09
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Druidi na EQ maji očividně štěstí, že je PlaCoS... dalšího Victora Galla by nepřežili :D
Nalk- Počet příspěvků : 218
Den registrace : 21. 02. 10
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
pff to si myslis ze by Victora nejaky placos dokazal zastavit? :D
EDIT prvni stranky
EDIT prvni stranky
Puppy- Počet příspěvků : 728
Věk : 35
Den registrace : 04. 10. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Je oficiálně týmem uznán minimální počet lvlů mnicha a další úpravy povolání z první strany?
Nalk- Počet příspěvků : 218
Den registrace : 21. 02. 10
Strana 6 z 13 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13
Strana 6 z 13
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Sun Feb 17, 2013 5:12 pm pro Gran
» Nemožno se připojit na Sferii (connection timed out)
Sat Feb 02, 2013 6:54 pm pro Novas
» Pád serveru
Fri Jun 08, 2012 1:56 pm pro Gran
» Dotaz
Fri Apr 13, 2012 11:04 pm pro Croden
» Sferie a Hráči (kdy tam jsme)
Tue Feb 28, 2012 11:12 am pro Eraentiel
» Rychlootazník
Thu Feb 23, 2012 12:49 pm pro Pipi_CZ
» Chléb nám vezdejší dej
Tue Feb 21, 2012 8:36 am pro jeronymo
» Teleportace
Wed Feb 08, 2012 8:38 am pro Legition
» Zabil mě vlastní zvířecí společník
Sun Feb 05, 2012 9:20 pm pro Eurius
» Čeho si mohou lidé v poslední době všimnout?
Sun Feb 05, 2012 8:48 am pro Ragmon
» Výdělek
Wed Feb 01, 2012 2:11 pm pro Ragmon
» Problém s první lokace
Tue Jan 31, 2012 2:36 pm pro Srubak
» Povolání
Sun Jan 29, 2012 8:31 am pro Legition
» Nejde vařit medovina
Sun Jan 29, 2012 8:28 am pro Legition
» Oblečení
Fri Jan 27, 2012 12:46 pm pro Sarky
» Novinky a změny
Thu Jan 26, 2012 2:07 pm pro Legition
» Nové zajímavé hry
Tue Jan 24, 2012 12:58 pm pro Croden
» Omluvy
Tue Jan 24, 2012 10:57 am pro Srubak
» Rychlé chybky
Sun Jan 22, 2012 10:50 pm pro Eraentiel
» Jméno
Sat Jan 14, 2012 7:59 pm pro Legition