Hledat
Poslední téma
Navrhy uprav povolani a kouzel
+19
xondikus
Morgisek
WooDoo
Dron
Legition
sircervic
sandofime
KaTo
Wolf
Enesek
Pipi_CZ
Kapik
Srubak
George
Vertex
Gran
Nalk
Croden
Puppy
23 posters
Strana 2 z 13
Strana 2 z 13 • 1, 2, 3, ... 11, 12, 13
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
nevim kde si prisel na to ze na eq to funguje dobre :D
a na eq maji kouzel upravenych hromadu.
a na eq maji kouzel upravenych hromadu.
Puppy- Počet příspěvků : 728
Věk : 35
Den registrace : 04. 10. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Já bych teda u TS ty očy odstranil, může to svádět k MG, když postava neví, co jeto za efekt kouzla... :P
Srubak- Počet příspěvků : 270
Věk : 30
Den registrace : 24. 11. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Puppy: když to na EQ funguje, nikdo si nijak extra nestěžuje (krom standartních hlášek, že on je ten nejslabší a chce víc :D )...a úpravy jsou tam vesměs k posílení kouzel (i když třeba ty štíty a tak byly zeslabeny)... to pro mě tak nějak znamená, že to funguje dobře. Vynikající to není, ale dobrý jo.
To dobývání vesnic zní jak ta Kandelábrie či co... tam bylo co jsem slyšel překopaný všecko, ale tak, že každý měl build jako prase a nikam to IMHO nevedlo.
To dobývání vesnic zní jak ta Kandelábrie či co... tam bylo co jsem slyšel překopaný všecko, ale tak, že každý měl build jako prase a nikam to IMHO nevedlo.
Nalk- Počet příspěvků : 218
Den registrace : 21. 02. 10
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
vsichni tam meli build jako prase protoze je tam jednoduche se dostat k 40 levlu.
na eq to taky funguje kvuli tomu ze npc tam maji 40 levl, na vsechno imky a perm TS, tudiz neni problem ze casteri jsou tam tak silni.
tim ze TS nebude mit ocka je spis MG :) protoze ty nevidis ze te jina postava vidi, kdyz jses schovany. Pritom v realu bys poznal ze te nekdo spozorval kdyz se skryvas. Navic to je jedno jestli postava ten efekt zna nebo ne, to si kazdy zahraje sam jak chce a at uz to bude hrat jakkoliv tak ho nemuzes obvinovat z metagame :)
na eq to taky funguje kvuli tomu ze npc tam maji 40 levl, na vsechno imky a perm TS, tudiz neni problem ze casteri jsou tam tak silni.
tim ze TS nebude mit ocka je spis MG :) protoze ty nevidis ze te jina postava vidi, kdyz jses schovany. Pritom v realu bys poznal ze te nekdo spozorval kdyz se skryvas. Navic to je jedno jestli postava ten efekt zna nebo ne, to si kazdy zahraje sam jak chce a at uz to bude hrat jakkoliv tak ho nemuzes obvinovat z metagame :)
Puppy- Počet příspěvků : 728
Věk : 35
Den registrace : 04. 10. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Puppy napsal:dostane se za tyden na 13 levl :)
To je snad i časově nereálné, ne? :P
Ale když vyexpíš 13 lvlu za tejden, budu ti říkat Pane... :P
Srubak- Počet příspěvků : 270
Věk : 30
Den registrace : 24. 11. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
vsechno je realne :) najde se nekdo kdo si ktomu sedne od rana do vecere a tak si spocitej pak kolik xp za tyden nahrajes.
Puppy- Počet příspěvků : 728
Věk : 35
Den registrace : 04. 10. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Ale i tak potřebuješ na EQ k mágovi obvykle ještě nějakou sílu, která mu pomůže to vykosit, protože i tak nemá mág kapacitu sám ztrestat celý dung (teda pokud nemá pár tisíc HP).
Tady se můžeme dohadovat jak dlouho chceme. Každý máme jiný názor, jiný pohled a tak. Ve výsledku si to rozhodnout tvůrci, kteří uváží vhodnost určitých úprav vůči IC reáliím, protože i na tom to záleží.
13 za týden *začne se dávit při té představě... kašlání zní jako Ez Anurin Ez Anurin*
EDIT: jo dungem myslím samozřejmě něco pořádného, né první patra nějakých kobek, brouků apod.
Tady se můžeme dohadovat jak dlouho chceme. Každý máme jiný názor, jiný pohled a tak. Ve výsledku si to rozhodnout tvůrci, kteří uváží vhodnost určitých úprav vůči IC reáliím, protože i na tom to záleží.
13 za týden *začne se dávit při té představě... kašlání zní jako Ez Anurin Ez Anurin*
EDIT: jo dungem myslím samozřejmě něco pořádného, né první patra nějakých kobek, brouků apod.
Nalk- Počet příspěvků : 218
Den registrace : 21. 02. 10
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Já si myslim, že je to do začátku zbytečný, tolik lidí zas tak určitě prasit nebude a kdo bude, toho si okoukne DM...a kdyby se to jo rozmohlo, tak se holt udělá změna a zakáže se to kombinování.
Kapik- Počet příspěvků : 333
Den registrace : 06. 10. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Návrh na úpravu TS
Nuže. Už jsem to zmiňoval na EQ. Cíli sesilatele TS se upraví vidění s tím, že bude ignorovat neviditelnost na ostatních postavách.
Plně s tím souhlasím, od toho takový kouzlo je. Jenže pak je tu např. hraničář, co se skrývá. Schová se v křoví, za stromem, nebo ve vysoký trávě.
Pak je jeho odhalení čistě o všímavosti a naslouchání okolí. Jak je teda možný, že pitomej mág zakouzlí a vidí? Když se Hidař skrývá, tak se skrývá. Pokud to někdo hraje stylem ... "schovám se do hidu a budu tu stát, on mě neuvidí" ... tak to (pokud nehraje SD, kterej částečně využívá jakýsi magie a stínů) prostě hraje blbě.
Já navrhuju aby se TS zrušilo totálně a místo něj by všichni nahazovali Prohlédni neviditelnnost a na Hidaře bodíky do naslouchání nebo všímavost když chtějí špehy odhalit.
Nuže. Už jsem to zmiňoval na EQ. Cíli sesilatele TS se upraví vidění s tím, že bude ignorovat neviditelnost na ostatních postavách.
Plně s tím souhlasím, od toho takový kouzlo je. Jenže pak je tu např. hraničář, co se skrývá. Schová se v křoví, za stromem, nebo ve vysoký trávě.
Pak je jeho odhalení čistě o všímavosti a naslouchání okolí. Jak je teda možný, že pitomej mág zakouzlí a vidí? Když se Hidař skrývá, tak se skrývá. Pokud to někdo hraje stylem ... "schovám se do hidu a budu tu stát, on mě neuvidí" ... tak to (pokud nehraje SD, kterej částečně využívá jakýsi magie a stínů) prostě hraje blbě.
Já navrhuju aby se TS zrušilo totálně a místo něj by všichni nahazovali Prohlédni neviditelnnost a na Hidaře bodíky do naslouchání nebo všímavost když chtějí špehy odhalit.
Pipi_CZ- Počet příspěvků : 96
Den registrace : 02. 09. 09
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
HIDE v NWN není definován jako "válení se v křoví" ale jako jakési "vnuknutí všem okolím, že tu vlastně nejsi"... TS je kouzlo školy Věštění, takže nemusí mít s fyzickým zrakem nic společného. Asi jako Muad'Dib z Duny měl vypálené oči, ale vnitřním zrakem stále viděl celý svět okolo.
EDIT: ale líbí se mi, jak tu snad každý (krom asi Paa.. i když i tam by se to dalo intepretovat stejně) lobuje ve svůj prospěch :D
EDIT: ale líbí se mi, jak tu snad každý (krom asi Paa.. i když i tam by se to dalo intepretovat stejně) lobuje ve svůj prospěch :D
Nalk- Počet příspěvků : 218
Den registrace : 21. 02. 10
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Pokud se ponechá(pravda, ten hnusnej efekt), tak je to v pohodě....TS samo o sobě zlý není(i přesto, že je to poměrně ultimátní), ale nesmí to mít každý NPC jako na EQ
Kapik- Počet příspěvků : 333
Den registrace : 06. 10. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Podleme ts ktere prohledne vse na hcrp servr nepatri a kazi to akorad hru tem co si musi davat hromadu bodu do dovednosti aby nebyli videt a protivnikovi staci jedno primitivni kouzlo z primitivniho okruhu.
Puppy- Počet příspěvků : 728
Věk : 35
Den registrace : 04. 10. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
No, TSko je ze sedmého okruhu, ne?
To mě moc primitivní okruh nepříjde... :D
To mě moc primitivní okruh nepříjde... :D
Srubak- Počet příspěvků : 270
Věk : 30
Den registrace : 24. 11. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
7? ... je to pátý kruh, ne?
Enesek- Počet příspěvků : 309
Den registrace : 22. 10. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Pokud jsi klerda, tak si to TS mužeš dát i na okruh třetí =)
Co to udělat jako na Th? TS prohlédne neviditelnost a dá ti 10 bodů do všímavosti.
Navíc to že se hidař schovává za strom nebo do křoví, muže dělat, ikdyž má čaroděj TS.. a i s TS ho neuvidí, když je joo dobře schovanej =) Však Hidaři vědí.
Co to udělat jako na Th? TS prohlédne neviditelnost a dá ti 10 bodů do všímavosti.
Navíc to že se hidař schovává za strom nebo do křoví, muže dělat, ikdyž má čaroděj TS.. a i s TS ho neuvidí, když je joo dobře schovanej =) Však Hidaři vědí.
Wolf- Počet příspěvků : 212
Den registrace : 24. 08. 09
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
bod do všímavosti za lvl castera to tam tak nějak je
Nalk- Počet příspěvků : 218
Den registrace : 21. 02. 10
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
jj wolf si to spletl s kandelabrii tam maji ze ti to da pokazde +10 do vsimavosti
Puppy- Počet příspěvků : 728
Věk : 35
Den registrace : 04. 10. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Takže prohlédne jen neviditelnost(hide ne) ale do všímavosti to dá 10 bodů? To nezní špatně ...
Enesek- Počet příspěvků : 309
Den registrace : 22. 10. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
jj navic ti to da ze i prohlednes GS ale nemuzes na postavy ktere jsou v GS zautocit akorad onich vis ze te sleduji, plosnymi kouzli je samozrejme napadnout muzes. A hlavne!! ma postava nad sebou efekt Tska neustale.
Puppy- Počet příspěvků : 728
Věk : 35
Den registrace : 04. 10. 08
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Jo, kandelbrie. Klidne bych i ty body zvysil z deseti na dvacet ci patnact.
Ale aby aleapon ta sance toho, ze vas TS neodhali byla.
Ale aby aleapon ta sance toho, ze vas TS neodhali byla.
Wolf- Počet příspěvků : 212
Den registrace : 24. 08. 09
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Jo. Jak psal Enesek, to by taky klidně šlo.
Třeba ať se tam přidá 15, nebo i těch 20 do tý všímavosti.
Třeba ať se tam přidá 15, nebo i těch 20 do tý všímavosti.
Pipi_CZ- Počet příspěvků : 96
Den registrace : 02. 09. 09
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Pokud to kouzlo vůbec modifikovat, tak bych dal onen bonus nějak dle lvlu proměnlivě, nikoliv pevně. Vemte si, že by klerik na 5. lvlu dostal +10 do všímání stejně jako čaroděj na 30. lvlu.... to je takové nehezké řekl bych...
Kdyby to bylo třeba měnit, tak bych to viděl tak nějak "+1 za lvl a +5 permanentně". Proč? Protože každý hlavní skill má maximum v hodnotě "lvl + 3 body" a mág nemá všímavost jako hlavní skill (classovej skill), takže to "+5 permanentně pokrývá maxování skillu a trošku zvýhodňuje, protože je to furt magie :) (a mám násobky pěti radši, než násobky tří).
EDIT: hlavně jsem stále toho názoru, že nemagické schopnosti jsou mají celkem podstatný limit a to hlavně ve fyziologických schopnostech daného jedince... magie naproti tomu, by limity mít neměla a měla by dosáhnout lepších výsledků, než fyzický výkon jedince.
Kdyby to bylo třeba měnit, tak bych to viděl tak nějak "+1 za lvl a +5 permanentně". Proč? Protože každý hlavní skill má maximum v hodnotě "lvl + 3 body" a mág nemá všímavost jako hlavní skill (classovej skill), takže to "+5 permanentně pokrývá maxování skillu a trošku zvýhodňuje, protože je to furt magie :) (a mám násobky pěti radši, než násobky tří).
EDIT: hlavně jsem stále toho názoru, že nemagické schopnosti jsou mají celkem podstatný limit a to hlavně ve fyziologických schopnostech daného jedince... magie naproti tomu, by limity mít neměla a měla by dosáhnout lepších výsledků, než fyzický výkon jedince.
Nalk- Počet příspěvků : 218
Den registrace : 21. 02. 10
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Takže ... TS prohlédne neviditelnost (hide ne) + dostane +1do všímavosti za každý level sesílatele. Např.: 5 lvl klerik + 5 všímavost? (možná je to málo +1 ... tak možná +2 body všímavost)?
Enesek- Počet příspěvků : 309
Den registrace : 22. 10. 08
Strana 2 z 13 • 1, 2, 3, ... 11, 12, 13
Strana 2 z 13
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Sun Feb 17, 2013 5:12 pm pro Gran
» Nemožno se připojit na Sferii (connection timed out)
Sat Feb 02, 2013 6:54 pm pro Novas
» Pád serveru
Fri Jun 08, 2012 1:56 pm pro Gran
» Dotaz
Fri Apr 13, 2012 11:04 pm pro Croden
» Sferie a Hráči (kdy tam jsme)
Tue Feb 28, 2012 11:12 am pro Eraentiel
» Rychlootazník
Thu Feb 23, 2012 12:49 pm pro Pipi_CZ
» Chléb nám vezdejší dej
Tue Feb 21, 2012 8:36 am pro jeronymo
» Teleportace
Wed Feb 08, 2012 8:38 am pro Legition
» Zabil mě vlastní zvířecí společník
Sun Feb 05, 2012 9:20 pm pro Eurius
» Čeho si mohou lidé v poslední době všimnout?
Sun Feb 05, 2012 8:48 am pro Ragmon
» Výdělek
Wed Feb 01, 2012 2:11 pm pro Ragmon
» Problém s první lokace
Tue Jan 31, 2012 2:36 pm pro Srubak
» Povolání
Sun Jan 29, 2012 8:31 am pro Legition
» Nejde vařit medovina
Sun Jan 29, 2012 8:28 am pro Legition
» Oblečení
Fri Jan 27, 2012 12:46 pm pro Sarky
» Novinky a změny
Thu Jan 26, 2012 2:07 pm pro Legition
» Nové zajímavé hry
Tue Jan 24, 2012 12:58 pm pro Croden
» Omluvy
Tue Jan 24, 2012 10:57 am pro Srubak
» Rychlé chybky
Sun Jan 22, 2012 10:50 pm pro Eraentiel
» Jméno
Sat Jan 14, 2012 7:59 pm pro Legition