Hledat
Poslední téma
Navrhy uprav povolani a kouzel
+19
xondikus
Morgisek
WooDoo
Dron
Legition
sircervic
sandofime
KaTo
Wolf
Enesek
Pipi_CZ
Kapik
Srubak
George
Vertex
Gran
Nalk
Croden
Puppy
23 posters
Strana 13 z 13
Strana 13 z 13 • 1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
WooDoo: řeším hru.. krám do toho nepleť. Český překlad je navíc nepřesný - http://nwn.wikia.com/wiki/Pick_pocket Pick pocket = vyber kapsu :) . Osobně tedy předpokládám, že se okrádáním myslí především okradení někoho druhého, nikoliv vybírání regálů. Pak předpokládám, že tam jde hlavně o to se přiblížit na dosah, pak nenápadně chmátnout a uzmout něco a zase se ztratit.
Samotné okrádání bych pak tedy rozdělil na - přiblížení se, zacílení se na něco, nenápadné uzmutí něčeho a odchod. Přiblížení je otázkou HIDE, invis, okolností kolem ("náhodné" vražení v přeplněné hospodě apod.). Pak by bylo dobré mít nějaké zacílení (přecijen zloděj chce nenápadně fiknout spíš něčí měšec a jít, než mu z báglu vytáhnout pavézu) - tzn. rozdělit třeba na zlato, svitky, menší, střední, větší itemy (osobně kdybych to vytvářel, tak bych byl jen pro zlato, svitky a malé itemy). Potom následuje samotná krádež, která má být nenápadná. Zde by bylo fajn mít nějaký protihod jako okamžitou reakci na zloděje a zpožděné hlášení o ztrátě/zisku itemu jako pozdější jistojistou reakci (čímž ochráníte zloděje před horlivými hráči, kteří se teď hned ohradí - ty mi kradeš věci). A potom následuje odchod, což je to samé co příchod.
Samotné okrádání bych pak tedy rozdělil na - přiblížení se, zacílení se na něco, nenápadné uzmutí něčeho a odchod. Přiblížení je otázkou HIDE, invis, okolností kolem ("náhodné" vražení v přeplněné hospodě apod.). Pak by bylo dobré mít nějaké zacílení (přecijen zloděj chce nenápadně fiknout spíš něčí měšec a jít, než mu z báglu vytáhnout pavézu) - tzn. rozdělit třeba na zlato, svitky, menší, střední, větší itemy (osobně kdybych to vytvářel, tak bych byl jen pro zlato, svitky a malé itemy). Potom následuje samotná krádež, která má být nenápadná. Zde by bylo fajn mít nějaký protihod jako okamžitou reakci na zloděje a zpožděné hlášení o ztrátě/zisku itemu jako pozdější jistojistou reakci (čímž ochráníte zloděje před horlivými hráči, kteří se teď hned ohradí - ty mi kradeš věci). A potom následuje odchod, což je to samé co příchod.
Nalk- Počet příspěvků : 218
Den registrace : 21. 02. 10
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
K tomu názvu. Ano vím, že to znamená vyber kapsu, ale pochybuji, že většina postav nosí zbroje a meče po kapsách xD
Jinak ano, psal jsem to už taky, že bych byl pro, aby se daly krást jen peníze a u toho by bohatě stačilo, že buďto se to zloději nepovedlo a postava by si toho všimla/nevšimla, že se jí pokusil někdo okrást, a nebo by se to teda povedlo a postava by si toho všimla/nevšimla, jestli ji někdo okradnul. Rozhodně by se do toho podle mě měl zapojovat bonus za všímavost pochopitelně (jestli si toho všimne).
No a kdyby se to povedlo a postava by si toho nevšimla, tak postavě by ty peníze zmizele hnedka (samozřejmě jen nějaká částka), akorát by se to nevypsalo (do pravého rámečku, prostě nikam), že o něco přišla. Hráč by si na to musel přijít sám a teďka už jen otázkou náhody, kdy by vlastně kontroloval peníze. Mohl by hnedka (náhoda je blbec) a nebo až za dlouho. Taky by tu byla větší pravděpodonost, že když postava má hodně peněz a zmizí ji jen malá částka, že si toho nikdy nevšimne, protože si říká, měl sem u sebe 21 měšců? nebo 21,5?
Jinak ano, psal jsem to už taky, že bych byl pro, aby se daly krást jen peníze a u toho by bohatě stačilo, že buďto se to zloději nepovedlo a postava by si toho všimla/nevšimla, že se jí pokusil někdo okrást, a nebo by se to teda povedlo a postava by si toho všimla/nevšimla, jestli ji někdo okradnul. Rozhodně by se do toho podle mě měl zapojovat bonus za všímavost pochopitelně (jestli si toho všimne).
No a kdyby se to povedlo a postava by si toho nevšimla, tak postavě by ty peníze zmizele hnedka (samozřejmě jen nějaká částka), akorát by se to nevypsalo (do pravého rámečku, prostě nikam), že o něco přišla. Hráč by si na to musel přijít sám a teďka už jen otázkou náhody, kdy by vlastně kontroloval peníze. Mohl by hnedka (náhoda je blbec) a nebo až za dlouho. Taky by tu byla větší pravděpodonost, že když postava má hodně peněz a zmizí ji jen malá částka, že si toho nikdy nevšimne, protože si říká, měl sem u sebe 21 měšců? nebo 21,5?
WooDoo- Počet příspěvků : 212
Věk : 34
Den registrace : 23. 09. 10
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
No takže se víceméně shodneme... chce to hod na všímavost, ideálně zrušit možnost ukrást větší věci (zbroje, zbraně atd.). To aby se to vůbec nevypsalo... jedině když by to bylo jak říkám - peníze a vždy jen nějaká část... jinak bych tam to systémové hlášení rozhodně nechal, ale zpožděně (aby to nebylo metagamově zneužitelné). Akorát mám pocit, jestli vůbec jde vypnout hlášení o ztrátě itemu.
Nalk- Počet příspěvků : 218
Den registrace : 21. 02. 10
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Hele na sférce je to tak že když neco ukradneš tak se ti to nevypíše vubec. Jediný co se mi nezdálo že postavy chodí s otevřeným inventářem a když je okradeš všimmnou si toho pomocí inventu. Jinak s tim dřevenym mečíkem..proč by to bylo nemožné? Ten je malej. Proste procházíš kolem postavy a vytáhneš ho z opasku a pokračuješ. Jinak jsem taky pro všímavost a pro zrusení okrádání předmětu nad nejakej počet liber nebo podle velikosti.
luciferko- Počet příspěvků : 97
Den registrace : 13. 11. 10
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
Záleží, jestli to byl bastard, nebo krátkej xD
WooDoo- Počet příspěvků : 212
Věk : 34
Den registrace : 23. 09. 10
Re: Navrhy uprav povolani a kouzel
hehe to asi trochu joo no xD nene byl to ten krátkej :)
luciferko- Počet příspěvků : 97
Den registrace : 13. 11. 10
Strana 13 z 13 • 1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Strana 13 z 13
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Sun Feb 17, 2013 5:12 pm pro Gran
» Nemožno se připojit na Sferii (connection timed out)
Sat Feb 02, 2013 6:54 pm pro Novas
» Pád serveru
Fri Jun 08, 2012 1:56 pm pro Gran
» Dotaz
Fri Apr 13, 2012 11:04 pm pro Croden
» Sferie a Hráči (kdy tam jsme)
Tue Feb 28, 2012 11:12 am pro Eraentiel
» Rychlootazník
Thu Feb 23, 2012 12:49 pm pro Pipi_CZ
» Chléb nám vezdejší dej
Tue Feb 21, 2012 8:36 am pro jeronymo
» Teleportace
Wed Feb 08, 2012 8:38 am pro Legition
» Zabil mě vlastní zvířecí společník
Sun Feb 05, 2012 9:20 pm pro Eurius
» Čeho si mohou lidé v poslední době všimnout?
Sun Feb 05, 2012 8:48 am pro Ragmon
» Výdělek
Wed Feb 01, 2012 2:11 pm pro Ragmon
» Problém s první lokace
Tue Jan 31, 2012 2:36 pm pro Srubak
» Povolání
Sun Jan 29, 2012 8:31 am pro Legition
» Nejde vařit medovina
Sun Jan 29, 2012 8:28 am pro Legition
» Oblečení
Fri Jan 27, 2012 12:46 pm pro Sarky
» Novinky a změny
Thu Jan 26, 2012 2:07 pm pro Legition
» Nové zajímavé hry
Tue Jan 24, 2012 12:58 pm pro Croden
» Omluvy
Tue Jan 24, 2012 10:57 am pro Srubak
» Rychlé chybky
Sun Jan 22, 2012 10:50 pm pro Eraentiel
» Jméno
Sat Jan 14, 2012 7:59 pm pro Legition