Hledat
Poslední téma
Štíty a pavézy
+10
Enesek
Wolf
Nalk
Puppy
DarkPiki
luciferko
WooDoo
Gran
Srubak
Pipi_CZ
14 posters
Strana 1 z 2
Strana 1 z 2 • 1, 2
Štíty a pavézy
Navrhuju upravit pavézy.
Předvedu vám svoji vizi a něco z reality + příklad, kde je to špatně = EQ.
Bojovník, jakožto těžkooděnec v plné plátovce s pavézou, který mydlí všechno co je červené .. proč ne.
Bojovník, jakožto těžkooděnec v plné plátovce se štítem, který mydlí všechno co je červené .. proč ne.
Teď vysvětlím rozdíly (dle barev určitě poznáte, na co budu apelovat):
Bojovník se malým štítem je pohotový, rychlý a účinný. Jeho obrana je ale samozřejmě nižší, než bojovníka s pavézou. Protože pavézy, jsou a bývaly vždy určeny k držení odporu, žádnému útoku. Proto také dávají takové OČ. Jenže se stále nerozlišují dva typy obrany. Malý štít je sice lehčí, ale oproti pavéze je na nic. Proto navrhuji, aby se ke všem velkým pavézám dal nějaký ten postih k útoku. Protože je těžší, větší, hůře se s ní manipuluje, kdežto se štítem můžete dělat velké věci. Jste rychlí, pohotoví dokážete zasadit rychlejší rány a dokážete s ním i nepřítele srazit jednou ranou, což s pavézou jen tak nejde, pokud nemáte sílu. S pavézou jste jakoželvy, bunkr, co ustane všechny rány a podrží odpor, např: při obléhání hradů, pevností, míst. Ale váš útok je už minimální.
Čekám na vaše souhlasy, nesouhlasy, popřípadě připomínky a vyvracení mé teorie.
Předvedu vám svoji vizi a něco z reality + příklad, kde je to špatně = EQ.
Bojovník, jakožto těžkooděnec v plné plátovce s pavézou, který mydlí všechno co je červené .. proč ne.
Bojovník, jakožto těžkooděnec v plné plátovce se štítem, který mydlí všechno co je červené .. proč ne.
Teď vysvětlím rozdíly (dle barev určitě poznáte, na co budu apelovat):
Bojovník se malým štítem je pohotový, rychlý a účinný. Jeho obrana je ale samozřejmě nižší, než bojovníka s pavézou. Protože pavézy, jsou a bývaly vždy určeny k držení odporu, žádnému útoku. Proto také dávají takové OČ. Jenže se stále nerozlišují dva typy obrany. Malý štít je sice lehčí, ale oproti pavéze je na nic. Proto navrhuji, aby se ke všem velkým pavézám dal nějaký ten postih k útoku. Protože je těžší, větší, hůře se s ní manipuluje, kdežto se štítem můžete dělat velké věci. Jste rychlí, pohotoví dokážete zasadit rychlejší rány a dokážete s ním i nepřítele srazit jednou ranou, což s pavézou jen tak nejde, pokud nemáte sílu. S pavézou jste jakoželvy, bunkr, co ustane všechny rány a podrží odpor, např: při obléhání hradů, pevností, míst. Ale váš útok je už minimální.
Čekám na vaše souhlasy, nesouhlasy, popřípadě připomínky a vyvracení mé teorie.
Pipi_CZ- Počet příspěvků : 96
Den registrace : 02. 09. 09
Re: Štíty a pavézy
Pěkné, máš pravdu, i se mě to líbí. :))
Já jsem určitě pro.
Já jsem určitě pro.
Srubak- Počet příspěvků : 270
Věk : 30
Den registrace : 24. 11. 08
Re: Štíty a pavézy
Nějak nevidím žádný reálný návrh - ano, v lecčems máš pravdu a v reálu to tak třebas i funguje, ale jak to navrhuješ převést do hry?
Gran- Počet příspěvků : 873
Den registrace : 19. 10. 08
Re: Štíty a pavézy
Já bych pavéze nedával snížený hod na útok, ale jednoduše bych jí dal podmínku, že musíš mít sílu třeba 18, nebo 20, nebo cokoliv a výš.
WooDoo- Počet příspěvků : 212
Věk : 34
Den registrace : 23. 09. 10
Re: Štíty a pavézy
Souhlasim s WooDoo, když máš sílu pavézu používat tak proč ne.
luciferko- Počet příspěvků : 97
Den registrace : 13. 11. 10
Re: Štíty a pavézy
jo taky souhlasim s WooDoo, dal bych jen prostě minimální limit síly pro plnohodnotné používání pavézy :) a když by tu sílu někdo neměl tak se to dá udělat dvěma způsoby. Buď bude mít nějaký postih a nebo ji nebude moct používat vůbec. Já sám osobně jsem pro postihy protože i když nemáš sílu tak tu pavézu uzvedneš ale prostě ten dotyčný by něměl už takovou sílu aby s ním dokázal máchat a nebo udržet štít ve vzduchu při odrážení utoků
DarkPiki- Počet příspěvků : 78
Věk : 30
Den registrace : 27. 05. 09
Re: Štíty a pavézy
se silou je to blbost, protoze se dotoho neda zapocitat boosty a takove veci takze na to musis mit zakladni silu ato mi prijde zase dost nerealne do te hry ze by si postava zvedla treba silu na 30 a presto v ruce stit nemohla udrzet, podle me je jednodusi dat ktem pavezam ten postik k utoku treba 1 a je to taky dost jednoduche udelat. a nebo k mensim stitum dat naupak + bonus k utoku.
navic silou vubec neresis ten problem ktery tu resi pipi :)
navic silou vubec neresis ten problem ktery tu resi pipi :)
Puppy- Počet příspěvků : 728
Věk : 35
Den registrace : 04. 10. 08
Re: Štíty a pavézy
No nebo by se to dalo vysvětlit tak, že prostě jak nemá základní sílu, tak i když se naboostí, tak neví, jak se třeba správně s pavézou pohybovat, protože to před tím nikdy nedělal. I když máš sílu 50 a neumíš bojovat, tak ti týpek se sílou 20 dá nakládačku jak nic.
Samozřejmě by bylo nejlepší řešení, aby se dala používat i s boostama. A dávat malému štítu nějaký bonusy k hodu na útok mi přijde trochu divné, pokud ovšem není nějaký speciální.
Samozřejmě by bylo nejlepší řešení, aby se dala používat i s boostama. A dávat malému štítu nějaký bonusy k hodu na útok mi přijde trochu divné, pokud ovšem není nějaký speciální.
WooDoo- Počet příspěvků : 212
Věk : 34
Den registrace : 23. 09. 10
Re: Štíty a pavézy
Jen praktická otázka bokem - kdo tu dělá skutečně nějaký historický šerm atd.? Jen pro představu, jestli tu je někdo, kdo tomu možná i rozumí a má praxi? Já třeba totiž v těchto oblastech mám jen velmi velmi malé základy, takže se v tom radši nerýpu, protože si dokážu představit cokoliv. Dřevárna, různá umělecká vystoupení a filmy nejsou použitelné, historické studie relativně ano (tam mám část znalostí).
Nalk- Počet příspěvků : 218
Den registrace : 21. 02. 10
Re: Štíty a pavézy
Gran napsal:Nějak nevidím žádný reálný návrh - ano, v lecčems máš pravdu a v reálu to tak třebas i funguje, ale jak to navrhuješ převést do hry?
Každé velké těžké pavéze dát postih k útoku, dejme tomu -5.
Pipi_CZ- Počet příspěvků : 96
Den registrace : 02. 09. 09
Re: Štíty a pavézy
Pět mi přijde moc, když malý štít dává +2 do obrany a pavéza maximálně +4? Možná +5. Když už jít dát nějaký postih, tak maximálně do -3 si myslím já.
WooDoo- Počet příspěvků : 212
Věk : 34
Den registrace : 23. 09. 10
Re: Štíty a pavézy
WooDoo napsal:Pět mi přijde moc, když malý štít dává +2 do obrany a pavéza maximálně +4? Možná +5. Když už jít dát nějaký postih, tak maximálně do -3 si myslím já.
To mi příjde strašně málo. Když za ú. v. o. máš -5, tak bych dal i tam -5. Za chvíli by se stejně rozmáchly postavy s vysokým AB a levelem a už by to vůbec neřešili.
Pipi_CZ- Počet příspěvků : 96
Den registrace : 02. 09. 09
Re: Štíty a pavézy
No nevím, ale co jsem třeba viděl na EQ, tak pavéza dávala maximálně +3, a když k tomu dáš postih -5 do AB, tak se ti pak víc hodí jako pekáč na kuřata, než jako štít. Nebo pavéza může dávat třeba postihy -2 do síly a -2 do obratnosti, protože je těžká a blbě se s ní manipuluje.
-2 do síli sníží AB a zranění o 1 a -2 do obratnosti změnší akrobacie a podobné blbosti, AC o jedna a tak. Přijde mi to možná lepší než jí radikálně dát -5.
-2 do síli sníží AB a zranění o 1 a -2 do obratnosti změnší akrobacie a podobné blbosti, AC o jedna a tak. Přijde mi to možná lepší než jí radikálně dát -5.
WooDoo- Počet příspěvků : 212
Věk : 34
Den registrace : 23. 09. 10
Re: Štíty a pavézy
já bych to nechal tak jaký to je, vem si že jenom tím, že si bojovníci musí dávat vlastnosti do charky aby nevypadali tak že s nima nikdo nepromluví, tak to někdo třeba sebere z tý síly, a co pak, bude chtít mít pavézu a bude mít ještě -5 do ab? já myslim že by se pak netrefil vubec do ničeho a ze začátku ta pavéza je dosti potřebná. Možná na vyšších lvl by ti to ab stačilo ale tak do 10 lvl by to bylo uplně k ničemu a když si ještě k tomu vemu že paveza má +3 zaklad do ac a velkej štít +2 tak dát pavéze -5 do ab , to by každý radši obětoval do 1 ac než aby ztratila -5 ab.
Tím uděláš jen to že se na serveru přestanou pavezy nosit uplně a budou se nosit velký štíty.
Tím uděláš jen to že se na serveru přestanou pavezy nosit uplně a budou se nosit velký štíty.
DarkPiki- Počet příspěvků : 78
Věk : 30
Den registrace : 27. 05. 09
Re: Štíty a pavézy
To je můj názor jen ...
DarkPiki- Počet příspěvků : 78
Věk : 30
Den registrace : 27. 05. 09
Re: Štíty a pavézy
WooDoo napsal:No nevím, ale co jsem třeba viděl na EQ, tak pavéza dávala maximálně +3, a když k tomu dáš postih -5 do AB, tak se ti pak víc hodí jako pekáč na kuřata, než jako štít. Nebo pavéza může dávat třeba postihy -2 do síly a -2 do obratnosti, protože je těžká a blbě se s ní manipuluje.
-2 do síli sníží AB a zranění o 1 a -2 do obratnosti změnší akrobacie a podobné blbosti, AC o jedna a tak. Přijde mi to možná lepší než jí radikálně dát -5.
Tady nejde o to, co byse vyplatilo víc. Chce to udělat tak, aby to bylo vyvážené.
Vy pořád bojujete za to, aby se daly pavézy nosit normálně a byla by to pravá ruka primární zbraně. Což takto být nemá. Úplně mě dostávají trpaslíci s pavézama OČ +5 na EQ, kde s tím běhají, bouchají do všeho jakoby nic. Přitom je skoro stejně velká jako oni sami. Jde mi o to, aby byly pavézy používány, jak mají být. Což je při držení odporu. A pak by se pavézy využívaly jen vyjímečně, víc by se promýšlely výpravy, kdo bude držet odpor, kdo bude bijec a podobně. Protože kdyby to bylo normálně, štíty prostě vymizí a bude tam běhat RP jen Roman se štítečkem a všichni se mu budou smát. Mě by bylo jedno, že se mu smějí, já se budu smát jim :D
Pipi_CZ- Počet příspěvků : 96
Den registrace : 02. 09. 09
Re: Štíty a pavézy
Jasně, já tě chápu, ale ta pavéze co je na EQ je trpasličí pavéza. Dáva +3 jako pavéza sama o sobě, +2 bonus za štít a -1 do obratnosti. Můžeš mít malý štít, který dává +2 jako malý štít a +3 jako bonus za štít. Pavéza má oproti malému štít jen o jedna větší základ, ale záleží, který štít je z nich víc magický a tím lepší. Jinak já nejsem proti tomu, aby pavéze zůstala jaká je, ale jen si myslím, že když pavéza dává o +1 větší oč, že -5 ab není adekvátní.
WooDoo- Počet příspěvků : 212
Věk : 34
Den registrace : 23. 09. 10
Re: Štíty a pavézy
WooDoo napsal:Jasně, já tě chápu, ale ta pavéze co je na EQ je trpasličí pavéza. Dáva +3 jako pavéza sama o sobě, +2 bonus za štít a -1 do obratnosti. Můžeš mít malý štít, který dává +2 jako malý štít a +3 jako bonus za štít. Pavéza má oproti malému štít jen o jedna větší základ, ale záleží, který štít je z nich víc magický a tím lepší. Jinak já nejsem proti tomu, aby pavéze zůstala jaká je, ale jen si myslím, že když pavéza dává o +1 větší oč, že -5 ab není adekvátní.
Myslím, že nezáleží na tom, jak velké OČ dává pavéza a jaké štít. Chápu tvou řeč, ale snažím se prosadit můj "RP" názor. Pavéza se prostě Pavéza a štít je štít.
Pokud by mělo ale záležet i na OČ, což by vlastně mělo, dal bych všem pavézám ke standartnímu OČ+3 ještě OČ +1 a pak k tomu třeba nějaké spešl bonusy od nakouzlení, nebo speciální výroby obchodníka.
Pipi_CZ- Počet příspěvků : 96
Den registrace : 02. 09. 09
Re: Štíty a pavézy
Já ti rotumím, vím, jak to chceš, pavéze je prostě pavéza a ten kdo jí drží prostě ustojí skoro všechno na úkor svého slabého útoku, To je v pořádku. Ale na druhou stranu ve hře to tak nejde, jinak by ta pavéza musela dávat minimálně +5 oč, aby se byl adekvátní ten postih. Doufám, že mě chápeš.
WooDoo- Počet příspěvků : 212
Věk : 34
Den registrace : 23. 09. 10
Re: Štíty a pavézy
WooDoo napsal:Já ti rotumím, vím, jak to chceš, pavéze je prostě pavéza a ten kdo jí drží prostě ustojí skoro všechno na úkor svého slabého útoku, To je v pořádku. Ale na druhou stranu ve hře to tak nejde, jinak by ta pavéza musela dávat minimálně +5 oč, aby se byl adekvátní ten postih. Doufám, že mě chápeš.
Asi takhle, i +5OČ by se dalo jako standart. Vlastně by to dokonce odpovídalo. Plechovka je plechovka a jen tak něco ji nedostane. Sice může přijít mág a hodit IGMS, ale toto je povolání. A mág má kouzla a bojovník plech. Na těch +5 bych i přistoupil. +5 OČ, -5 bonus k útoku.
A ano, chápu tě.
Pipi_CZ- Počet příspěvků : 96
Den registrace : 02. 09. 09
Re: Štíty a pavézy
A máš pro to teda nějaké reálné zkušenosti na podklad? Nebo se ti jen líbí ta představa?
Nalk- Počet příspěvků : 218
Den registrace : 21. 02. 10
Re: Štíty a pavézy
Nalk napsal:A máš pro to teda nějaké reálné zkušenosti na podklad? Nebo se ti jen líbí ta představa?
Zkušenosti s tím nemám, to mi říká selský rozum.
Pipi_CZ- Počet příspěvků : 96
Den registrace : 02. 09. 09
Re: Štíty a pavézy
Mno uvedu jen, jak se celá EQ vztekala, že používám hůl a štít... systémově to bug nebyl .... a očividně se jim to selským rozumem nezamlouvalo. Přitom když uvážíš celý starověk - řecké hoplíty, tak prostě dřevcová zbraň a štít je normoš.
Takže nemyslíš, že by bylo třeba podložit "rozumný" návrh nějakým "technologickým" poznatkem?
Takže nemyslíš, že by bylo třeba podložit "rozumný" návrh nějakým "technologickým" poznatkem?
Nalk- Počet příspěvků : 218
Den registrace : 21. 02. 10
Re: Štíty a pavézy
Nalk napsal:Mno uvedu jen, jak se celá EQ vztekala, že používám hůl a štít... systémově to bug nebyl .... a očividně se jim to selským rozumem nezamlouvalo. Přitom když uvážíš celý starověk - řecké hoplíty, tak prostě dřevcová zbraň a štít je normoš.
Takže nemyslíš, že by bylo třeba podložit "rozumný" návrh nějakým "technologickým" poznatkem?
Hm ano. To co ti udělali na EQ je pitomina. :D
Pipi_CZ- Počet příspěvků : 96
Den registrace : 02. 09. 09
Re: Štíty a pavézy
Mě příjde naprosto logické to, co říká Pipi a myslím si, že k tomu netřeba něco dokazovat. Spíš jen jak to vyřešit s případnými postihy pro Pavézu.
Wolf- Počet příspěvků : 212
Den registrace : 24. 08. 09
Strana 1 z 2 • 1, 2
Strana 1 z 2
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Sun Feb 17, 2013 5:12 pm pro Gran
» Nemožno se připojit na Sferii (connection timed out)
Sat Feb 02, 2013 6:54 pm pro Novas
» Pád serveru
Fri Jun 08, 2012 1:56 pm pro Gran
» Dotaz
Fri Apr 13, 2012 11:04 pm pro Croden
» Sferie a Hráči (kdy tam jsme)
Tue Feb 28, 2012 11:12 am pro Eraentiel
» Rychlootazník
Thu Feb 23, 2012 12:49 pm pro Pipi_CZ
» Chléb nám vezdejší dej
Tue Feb 21, 2012 8:36 am pro jeronymo
» Teleportace
Wed Feb 08, 2012 8:38 am pro Legition
» Zabil mě vlastní zvířecí společník
Sun Feb 05, 2012 9:20 pm pro Eurius
» Čeho si mohou lidé v poslední době všimnout?
Sun Feb 05, 2012 8:48 am pro Ragmon
» Výdělek
Wed Feb 01, 2012 2:11 pm pro Ragmon
» Problém s první lokace
Tue Jan 31, 2012 2:36 pm pro Srubak
» Povolání
Sun Jan 29, 2012 8:31 am pro Legition
» Nejde vařit medovina
Sun Jan 29, 2012 8:28 am pro Legition
» Oblečení
Fri Jan 27, 2012 12:46 pm pro Sarky
» Novinky a změny
Thu Jan 26, 2012 2:07 pm pro Legition
» Nové zajímavé hry
Tue Jan 24, 2012 12:58 pm pro Croden
» Omluvy
Tue Jan 24, 2012 10:57 am pro Srubak
» Rychlé chybky
Sun Jan 22, 2012 10:50 pm pro Eraentiel
» Jméno
Sat Jan 14, 2012 7:59 pm pro Legition