Hledat
Poslední téma
Rychlé nápady
+19
luciferko
DarkPiki
Vertex
WooDoo
Morgisek
Malae
Gran
Puppy
sircervic
Kapik
Wolf
Dron
Pipi_CZ
Legition
Lassair
Snakeman
Srubak
Nalk
Croden
23 posters
Strana 4 z 6
Strana 4 z 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Rychlé nápady
Docela bych odcenil rozbitelnej nábytek v hospodě přece jenom když vemu to malý štokrle tou velkou dřevorubeckou sekerou a prd z toho.
Z čeho je dělaj :D
Z čeho je dělaj :D
sircervic- Počet příspěvků : 87
Den registrace : 31. 10. 10
Re: Rychlé nápady
sem se válel smíchy po tom co si tam psal xD byla to fakt legrace v tý hospodě xD
DarkPiki- Počet příspěvků : 78
Věk : 30
Den registrace : 27. 05. 09
Re: Rychlé nápady
:-D aspon že jsem pobavil sice vubec nevim koho hraješ ale to je fuk :-D
chci ale rozbíjecí židle to je pak hospoda nahovn* :D
chci ale rozbíjecí židle to je pak hospoda nahovn* :D
sircervic- Počet příspěvků : 87
Den registrace : 31. 10. 10
Re: Rychlé nápady
ha sry vlastně to nemam napsaný tady koho hraju, hned napíšu. Mam tu jiný jméno accontu než ve hře. Kdyžtak hraju Sallese a "Tichýho pána"
PS: ten co ti tu židličku podkopl xD
PS: ten co ti tu židličku podkopl xD
DarkPiki- Počet příspěvků : 78
Věk : 30
Den registrace : 27. 05. 09
Re: Rychlé nápady
Hele co takhle udělat něco na způsob modlitbeních knížek? Ovšem třeba ve formě talismanů,figurek apod. takže každej bůh by měl svůj talisman či sošku ke který by bylo možný se modlit, za str. ,dex. apodobně. Talismany a sošky od nějakejch zápornejch bohů by se dali sehnat třeba jen od nějakejch překupníků atd.
javanes- Počet příspěvků : 15
Den registrace : 04. 01. 11
Re: Rychlé nápady
Snižuje to tajemnost náboženství, DnD hadr.
Gran- Počet příspěvků : 873
Den registrace : 19. 10. 08
Re: Rychlé nápady
Já bych přidal nějaké ukazovátko jeslti je server online // offline na fórum nebo web, aby se dalo rychle poznat jestli spadl server nebo co se děje. :)
xondikus- Počet příspěvků : 56
Den registrace : 06. 01. 11
Re: Rychlé nápady
Jo to se mi u EQ líbylo a ješte počet hráčů :)
luciferko- Počet příspěvků : 97
Den registrace : 13. 11. 10
Re: Rychlé nápady
No a na jiných serverech to na forech ještě vypusije, jaké postavy jsou na serveru online xD Chudák Croden, ten se nikomu nezavděčí :D
WooDoo- Počet příspěvků : 212
Věk : 34
Den registrace : 23. 09. 10
Re: Rychlé nápady
Napadlo mě, že jak je tam ten odpočinek, tak vlastně se hodí jen postavám, které kouzlí, protože jim to obnovuje kouzla. Co tam nastavit, že po odpočinku to vyléčí třeba 5%, nebo 10% z celkových životů?
WooDoo- Počet příspěvků : 212
Věk : 34
Den registrace : 23. 09. 10
Re: Rychlé nápady
WooDoo napsal:Napadlo mě, že jak je tam ten odpočinek, tak vlastně se hodí jen postavám, které kouzlí, protože jim to obnovuje kouzla. Co tam nastavit, že po odpočinku to vyléčí třeba 5%, nebo 10% z celkových životů?
Mě zase napadlo, že by se mi zamlouvaly tři druhy odpočinku. Únava by ale musela nabíhat jedna časová a jedna z činností. Časová by nabíhala nějak konstantně a nutila by postavy spát. Činnostní by nabíhala při práci (a boji třeba pokud to jde) a nutila by postavy odpočívat.
Potom by to fungovalo zhruba takto:
1) Spánek - nutnost ležet a spát na určených místech - likviduje únavu časovou i z činností, léčí
2) Odpočinek - nutnost sedět kdekoliv (kdyby šlo poslat postavu na židly, tím lépe) - likviduje únavu z činností, léčí něco málo %
3) Meditace - nutnost sedět (modlit se) kdekoliv (bez nepřátel) - obnovuje kouzla a spol., nelze při velké únavě a moc často
Představuju si to tak, že postava by během práce mohla odpočívat (nemusela by spát) ale časová únava by ji jednou denně donutila jít stejně spát. To samé by se dalo použít mezi bojem - odpočinek + drobné doléčení.
Dron- Počet příspěvků : 132
Den registrace : 26. 08. 10
Re: Rychlé nápady
Ještě mě napadlo pár věcí, které asi ani nebudou realizovatelné, ale proč to nenapsat, třeba se aspoň ostatní pobaví...
1) Nastavit lokace, kde nelze vpodstatě zemřít - lokace, kde jsou permanentně NPC - Listov, hospoda, kostel apod. a po smrti by se postava nepřenesla do podsvětí ale např. do kostela, kde by se po nějaké době spánku vzbudila (a nad ní stál kněz z hozhovorem, že ji přinesli obyvatelé např.)
2) Nastavit způsob smrti dle frakce - pokud by postavu zabila stráž nebo nějaká jiná NPC ve městě, nešla by po smrti do podsvětí, ale např. do vězení téměř mrtvá a čekala by na DM co bude.
3) Nastavit, aby smrt postavy spustila ověření, zda není v určité vzdálenosti NPC - v případě, že by bylo, tak by byly všechny postavy v blízkosti odměněny nepřátelstvím frakce NPC (stráž) a pokračování bod 2)
4) Nastavit do menu postavy volání o pomoc - přivolalo by to nějaké NPC v lokaci na dané místo, pokud by došlo ke smrti postavy pokračuje bod 3)
5) vylepšit bod 3) tím, že by byly rozeznatelné pouze postavy, které měly nepřátelství s mrtvolou.
No nejsou to super nápady?
1) Nastavit lokace, kde nelze vpodstatě zemřít - lokace, kde jsou permanentně NPC - Listov, hospoda, kostel apod. a po smrti by se postava nepřenesla do podsvětí ale např. do kostela, kde by se po nějaké době spánku vzbudila (a nad ní stál kněz z hozhovorem, že ji přinesli obyvatelé např.)
2) Nastavit způsob smrti dle frakce - pokud by postavu zabila stráž nebo nějaká jiná NPC ve městě, nešla by po smrti do podsvětí, ale např. do vězení téměř mrtvá a čekala by na DM co bude.
3) Nastavit, aby smrt postavy spustila ověření, zda není v určité vzdálenosti NPC - v případě, že by bylo, tak by byly všechny postavy v blízkosti odměněny nepřátelstvím frakce NPC (stráž) a pokračování bod 2)
4) Nastavit do menu postavy volání o pomoc - přivolalo by to nějaké NPC v lokaci na dané místo, pokud by došlo ke smrti postavy pokračuje bod 3)
5) vylepšit bod 3) tím, že by byly rozeznatelné pouze postavy, které měly nepřátelství s mrtvolou.
No nejsou to super nápady?
Dron- Počet příspěvků : 132
Den registrace : 26. 08. 10
Re: Rychlé nápady
Tohle už je =) Jinak dobré nápady no, ale bylo by to trochu komplikovanější, než ten můj xDDron napsal:2) Nastavit způsob smrti dle frakce - pokud by postavu zabila stráž nebo nějaká jiná NPC ve městě, nešla by po smrti do podsvětí, ale např. do vězení téměř mrtvá a čekala by na DM co bude.
WooDoo- Počet příspěvků : 212
Věk : 34
Den registrace : 23. 09. 10
Re: Rychlé nápady
Ty nápady vypadají zajímavě, otázka je, jak složité by bylo je uskutečnit :)
Morgisek- Počet příspěvků : 65
Věk : 44
Den registrace : 21. 02. 10
Re: Rychlé nápady
Jediný co teď můžu napsat na ty nápady, je "uh!". Víc už neudejchám, jak to čtu xD. Pak ještě napíšu podrobnosti...
Re: Rychlé nápady
Croden napsal:Jediný co teď můžu napsat na ty nápady, je "uh!". Víc už neudejchám, jak to čtu xD. Pak ještě napíšu podrobnosti...
Tak hlavně že jsi to přežil :-D
Dron- Počet příspěvků : 132
Den registrace : 26. 08. 10
Re: Rychlé nápady
Nechce se mi číst těch 6 stránek, takže sorry, jestli už to někdo napsal.
Co drogy? Lehký, tvrdý, pod vlivem drog bonusy, při absťáku srážky, ilegálnost? ;)
Co drogy? Lehký, tvrdý, pod vlivem drog bonusy, při absťáku srážky, ilegálnost? ;)
xondikus- Počet příspěvků : 56
Den registrace : 06. 01. 11
Re: Rychlé nápady
Jedna droga se ve Sferii nachází.
Srubak- Počet příspěvků : 270
Věk : 30
Den registrace : 24. 11. 08
Re: Rychlé nápady
Co Bojový finesy?:) Jsou v plánu nebo tak něco?
A přidělat možnost přikládat do ohniště.
A přidělat možnost přikládat do ohniště.
javanes- Počet příspěvků : 15
Den registrace : 04. 01. 11
Re: Rychlé nápady
Mám dojem, že bojové finesy v plánu zatím nejsou.
Jinak s tou možností s ohništěm souhlasím a šlo by to tak udělat, že by to třeba sežralo další troud. Je totiž blbost, aby se tam muselo dávat dřevo v hodnotě 10 zl, když můžu počkat až ohniště uhasne a pak troudem ho znovu rozdělat v hodnotě 1zl.
Jinak s tou možností s ohništěm souhlasím a šlo by to tak udělat, že by to třeba sežralo další troud. Je totiž blbost, aby se tam muselo dávat dřevo v hodnotě 10 zl, když můžu počkat až ohniště uhasne a pak troudem ho znovu rozdělat v hodnotě 1zl.
WooDoo- Počet příspěvků : 212
Věk : 34
Den registrace : 23. 09. 10
Re: Rychlé nápady
Dron napsal:WooDoo napsal:Napadlo mě, že jak je tam ten odpočinek, tak vlastně se hodí jen postavám, které kouzlí, protože jim to obnovuje kouzla. Co tam nastavit, že po odpočinku to vyléčí třeba 5%, nebo 10% z celkových životů?
Mě zase napadlo, že by se mi zamlouvaly tři druhy odpočinku. Únava by ale musela nabíhat jedna časová a jedna z činností. Časová by nabíhala nějak konstantně a nutila by postavy spát. Činnostní by nabíhala při práci (a boji třeba pokud to jde) a nutila by postavy odpočívat.
Potom by to fungovalo zhruba takto:
1) Spánek - nutnost ležet a spát na určených místech - likviduje únavu časovou i z činností, léčí
2) Odpočinek - nutnost sedět kdekoliv (kdyby šlo poslat postavu na židly, tím lépe) - likviduje únavu z činností, léčí něco málo %
3) Meditace - nutnost sedět (modlit se) kdekoliv (bez nepřátel) - obnovuje kouzla a spol., nelze při velké únavě a moc často
Představuju si to tak, že postava by během práce mohla odpočívat (nemusela by spát) ale časová únava by ji jednou denně donutila jít stejně spát. To samé by se dalo použít mezi bojem - odpočinek + drobné doléčení.
Na to, jak je to dost zbytečné moc složité a pracné. Nesmí se to s těma systémama přehánět.
Dron napsal:Ještě mě napadlo pár věcí, které asi ani nebudou realizovatelné, ale proč to nenapsat, třeba se aspoň ostatní pobaví...
1) Nastavit lokace, kde nelze vpodstatě zemřít - lokace, kde jsou permanentně NPC - Listov, hospoda, kostel apod. a po smrti by se postava nepřenesla do podsvětí ale např. do kostela, kde by se po nějaké době spánku vzbudila (a nad ní stál kněz z hozhovorem, že ji přinesli obyvatelé např.)
2) Nastavit způsob smrti dle frakce - pokud by postavu zabila stráž nebo nějaká jiná NPC ve městě, nešla by po smrti do podsvětí, ale např. do vězení téměř mrtvá a čekala by na DM co bude.
3) Nastavit, aby smrt postavy spustila ověření, zda není v určité vzdálenosti NPC - v případě, že by bylo, tak by byly všechny postavy v blízkosti odměněny nepřátelstvím frakce NPC (stráž) a pokračování bod 2)
4) Nastavit do menu postavy volání o pomoc - přivolalo by to nějaké NPC v lokaci na dané místo, pokud by došlo ke smrti postavy pokračuje bod 3)
5) vylepšit bod 3) tím, že by byly rozeznatelné pouze postavy, které měly nepřátelství s mrtvolou.
No nejsou to super nápady?
1) Nevhodné si myslím. Zavádí to k zneužívání.
2) Jak psal woodoo, už je.
3) To může být dost komplikované a už tak je to zneužití nepřítomnosti DM.
4) Od toho jsou DMka, UI to nemůže nikdy zvládnout moc dobře a zase toho dá dokonale zneužívat (zautočit na někoho a zavolat si pomoc).
Re: Rychlé nápady
A další .... "okrádání a mrzačení postav". To je dost vychytaná vecička ,která mi tady dost chybí. :)
javanes- Počet příspěvků : 15
Den registrace : 04. 01. 11
Re: Rychlé nápady
To snad doufám přibude. :))
Srubak- Počet příspěvků : 270
Věk : 30
Den registrace : 24. 11. 08
Re: Rychlé nápady
Mrzačení postav je podle mě docela zbytečné zatím. Odehrajte si to RP, systém nemůže být na všechno =)
WooDoo- Počet příspěvků : 212
Věk : 34
Den registrace : 23. 09. 10
Strana 4 z 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Strana 4 z 6
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Sun Feb 17, 2013 5:12 pm pro Gran
» Nemožno se připojit na Sferii (connection timed out)
Sat Feb 02, 2013 6:54 pm pro Novas
» Pád serveru
Fri Jun 08, 2012 1:56 pm pro Gran
» Dotaz
Fri Apr 13, 2012 11:04 pm pro Croden
» Sferie a Hráči (kdy tam jsme)
Tue Feb 28, 2012 11:12 am pro Eraentiel
» Rychlootazník
Thu Feb 23, 2012 12:49 pm pro Pipi_CZ
» Chléb nám vezdejší dej
Tue Feb 21, 2012 8:36 am pro jeronymo
» Teleportace
Wed Feb 08, 2012 8:38 am pro Legition
» Zabil mě vlastní zvířecí společník
Sun Feb 05, 2012 9:20 pm pro Eurius
» Čeho si mohou lidé v poslední době všimnout?
Sun Feb 05, 2012 8:48 am pro Ragmon
» Výdělek
Wed Feb 01, 2012 2:11 pm pro Ragmon
» Problém s první lokace
Tue Jan 31, 2012 2:36 pm pro Srubak
» Povolání
Sun Jan 29, 2012 8:31 am pro Legition
» Nejde vařit medovina
Sun Jan 29, 2012 8:28 am pro Legition
» Oblečení
Fri Jan 27, 2012 12:46 pm pro Sarky
» Novinky a změny
Thu Jan 26, 2012 2:07 pm pro Legition
» Nové zajímavé hry
Tue Jan 24, 2012 12:58 pm pro Croden
» Omluvy
Tue Jan 24, 2012 10:57 am pro Srubak
» Rychlé chybky
Sun Jan 22, 2012 10:50 pm pro Eraentiel
» Jméno
Sat Jan 14, 2012 7:59 pm pro Legition