Hledat
Poslední téma
Vše o Upírech
+7
George
Anatheres
Srubak
Kapik
Street_cz
Croden
Uradin
11 posters
Sferie :: OOC fóra :: Koš :: Nápady a přípomínky :: Všeobecné nápady
Strana 1 z 4
Strana 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Vše o Upírech
zdravím všechny dovolil bych si tu napsat docela rozsáhlé informace o upírech snad vas tím moc nebudu nudit 8)
nevim kdo to napsal ale docela mě to zaujalo
Upíři, krvesajové, vampires… Mají mnohá jména, závislá na původu, ale co mají všichni společného, je původ. V dávných dobách pátral Alexandr Korvín po tajemství věčného života… …a uspěl. Jenže věčný život není zadarmo. Cena, kterou musí tvorové tvého druhu platit, je někdy příliš vysoká. Stříbro je ti nebezpečné, ale to není nic v porovnání s tím, když ti hrdlo sevře Hlad. A jako by to nestačilo, jako by odpor společnosti k vám nebyl dostatečně velký, váš Tvůrce založil kastu bojovníků, která často stojí mezi vašimi zájmy a prostými lidmi – lovce.
Upíři jsou houževnatí a rychlí, v boji jsou nebezpečnými soupeři. jsou oproti lidem znatelně silnější. Jsou velmi inteligentní a v kombinaci s neochvějnou chladnokrevností jsou velmi nebezpečnými soupeři.
Upíři vyznávají dvě odlišné cesty učení, Cestu Krve a Cestu Noci. Rekruti Cesty Krve se zdokonalují v boji a jsou ještě nebezpečnějšími soupeři. Následníci Cesty Noci zasvěcují svůj život temným kouzlům a rituálům, která si co do nebezpečnosti nezadají s po zuby ozbrojenými bojovníky Krve. Cesty však není možno kombinovat, každá z nich staví na příliš odlišném principu, takže ti, kdo se pokusili vydat se po obou cestách, nakonec skončili úplně bezmocní.
Protože není radno lpít pouze na starých tradicích, upíři běžně používají moderní technologie. V kombinaci s dlouhověkostí a chladnokrevností jsou tak ještě nebezpečnější. Upíři jsou na technologiích o to závislejší, že moderní doba neumožňuje plné využití jejich speciálních dovedností, aby neprozradili svoji pravou podstatu lidem..
O upírech
aneb jak hrát upíra
Upír je nemrtvý humanoid. Většinou byl nějakým 'povrchňanským tvorem', člověkem, elfem apod. Proto také přejímá tyto vlastnosti, nikoliv však zvyky.
(Pozn.: v textu budu používat lidi jako ostatní rasy a subrasy, humanoidní, žijící ve společnosti s určitým intelektem)
Promena
Aby se člověk proměnil v upíra jistě nestačí pouze kousnutí. Je třeba vysát jeho krev, a na pokraji smrti, v delíriu jej nechat pít upírovo krev.
Většinou nelze člověka přinutit k takovému činu. Měl by s tím souhlasit a udělat to ze své vůle (třeba v případě ohrožení života a pod.). Jsou i výjimky, ale takovou moc mají pouze Archoné.
Proměna proběhne v jednom dni až týdnu (čas třeba na založení nové postavy). Jejich přesvědčení se proměnou automaticky změní na zlé. Nelze mít RP nezlého upíra.
Každé generace míšením krve je slabší (minimálně na společenském žebříčku).
Vzhled
Když se promění v upíra, vypadá jako za života, ale má bledou pokožku Oči se mění podle 'nálady upíra'. Pokud je před krmením, má hlad, nebo je rozzuřený, jeho oči se zbarví do červena. Jen Archonové mají oči červené stále.
Nemrtvost
Z čistě praktických důvodů by měli být upíři polo-nemrtvý, protože například sneaky na ně platí a kritiky také.(no nevim to bych změnil )
Je to uvězněná naštvaná duše, uvězněná v těle, ze kterého se sama nemůže dostat. Exorce tuto duši trápí, ale není vysvobozením, proto se jí upíři snaží vyhnout a určitě by ji nepodstoupili dobrovolně.
Upíři nepotřebují stejně jako ostatní nemrtvý vodu, vzduch ani jídlo. Však potřebují esenci života = krev.
Upírství je stejně jako nemrtvost NELÉČITELNÁ, jedině v případě, že by ji sejmul samotný KANCHELSIS.
Krev
Každý upír potřebuje krev ke svému životu. Saní krve je spojeno s příjemným prožitkem. Může sice pít krev z lahve, ale daleko příjemnější a chutnější je čerstvá krev z ještě žijící oběti(případně nedávno usmrcené, která je ještě teplá a život z ní nevyprchal).
Krev lidí a humanoidů jako takových je mnohem chutnější než zvířat a neinteligentních (ne civilisovaných) tvorů. Taktéž životní úroveň oběti určuje chuť krve. Při saní krve se může upír dostat do extáze.
S každou vypitou krví upír sílí a čím silnější je soupeř, tím více. Pokud jej vysaje úplně získá velkou část jeho síly.
(Nahodile se může stát, že při saní se mezi obětí a upírem naváže pouto, většinou spojené s přenosem vzpomínek. Jde však a malý útržek, spíš třeba obraz.)
Spánek
Upíry drží při životě vůle. Duše, která nemůže odejít a zůstává má i přes všechnu bolest a věčnou žízeň také žízeň po životě (kterou si snaží získat právě pitím krve živých tvorů).
Však může mít důvod ještě jiný. Může jít o milovanou osobu. Může jít o chtíč. Může jít o moc. Může to být touha vyniknout v jednom oboru (třeba mágové).
Pokud tento důvod zmizí (např. milovaná osoba umře), upír jakoby ztratil důvod tady být a uloží se ke spánku. Ten trvá v průměru 20-50 let a po té době se probudí.
Může však skoro ihned ulehnout a pokračovat v hibernaci.
Spánek pro načerpání sil je pouze odpočinek, ne spánek v pravém slova smyslu.
Stárnutí
Stárnou velmi pomalu. Většinou vypadají jako v době Proměny, však také stárnou. Rychlost stárnutí je závislá na jejich lpění na životě (před proměnou), žili na odolávání upírství.
Dále se na tom odráží také kolik let prospali. V hibernaci se totiž učinky stárnutí vůbec neprojevují.
Presvedcení
Na morální ose musí být upír zlí. I když se může úplně 'čerstvě' proměněný upír chovat ještě podle svého předešlého přesvědčení, za nějakou dobu se z něj stane predátor myslící především na sebe.
Naproti tomu etická osa může být v jakémkoliv extrému. Ovšem dle toho by se měl také upír chovat.
Chaotic - Jde o 'zuřivého' a zvířecího upíra, který se neumí moc ovládat. Proto je nevyzpytatelný. Může se klidně s člověkem bavit a v mžiku mu zrudou oči a sápe se po jeho krku. Většinou nižší upírstvo. Vojáci legie a podobní. Většinou vůlí bývá momentální prožitek a malichernosti.
Neutral - Jsou to upíři někde mezi Chaotickým a Lawfull extrémem.
Lawfull - K tomuto extrému se většina upírů propracovavává, ačkoliv mohou existovat výjimky. Jak upír vstoupá po společenském žebříčku, případně pokud je na něm výše, blíží se k Lawfull. Stává se elegantním aristokratem a drží 'bestii' v sobě na uzdě. Vyšší aristokracie by MĚLA být Lawfull.
Víra
Upíři by neměli mít víru v žádného boha, kromě uznání původce upírstva KANCHELSISe. Ten na starých upírských svitcích může být nazýváni jiným i jmény, jako např. Mastraacht, Pán vampýrů/upírů, Čistá Bestie, První, Původce).
Samozřejmě se může stát, že proměněný měl nějakého boha, který ho mohl neopustit. Ovšem to by mělo být pouze v případě, že proměna není dobrovolná).
(Tady by muselo jít o něco originálního, už to že se promění a proměnu přijme se vlastně svého boha vzdává a uznává KANCHELSISe.)
Interakce s lidmi
Lidé jsou pro ně zdroj. Upíři jsou zlí a jistě nemyslí na city ostatních (pouze s vlastním druhem nají pochopení-narozdíl i třeba od drowů).
Jsou zdroj, ať už chutné krve. Pracovní síly. Nebo výbavy, kterou můžou potřebovat. Pokud upír bude chtít nějakou věc, kterou může sehnat od povrchňana, klidně s ním bude obchodovat (zvlášť nebude-li Chaotickej).
Slabosti
Dřevěné kolíky do srdce - paralýza (pokud bude někde upír ponechán a kolík shnije, upír je volný. klacek ale nemůže shnít dříve než po měsíci in-game času)
Světlo - jsou citlivý (a taky dostávají 20 za kolo)
Oheň - vadí jim stejně jako každému jinému (systémová záležitost)
Decapitace - ne zrovna obtížným rituálem lze vrátit vše do původního vztahu (i když asi spíše formou questu)
Kříž a svěcená voda - jsou pouze symboly, jde o sílu jejich uživatele. Takže Svěcená voda v rukou klerika či paladina může poleptat upíra a kříž mu může udělat silně nevolno.Ovšem jde o nosiletele. Jeho level by měl být alespoň 10, aby to mělo nějaký účinek (rozuměj level klerika či paladina či součet). A samozřejmě když upír strčí ruku do svěcené vody v rukou klerika na 40.levelu, tak o ní přijde. Na druhou stranu, síla je závisláá také od množství vody posvěcované ( ne že se objeví *knez žehná dešťové vodě a ta svými kapkami zabíjí ce lé stádo upírů, kněz si mne ruce*), stejně má heal, takže...
Stříbro - kupodivu nevadí (není to zaneseno v systému a navíc prý jinému kovu se zde říká božský)
Ostatní
Vrhají odraz jako všechno ostatní
Mohou vstupovat na půdu posvěcenou, nižším se udělá zle, vyšší to neovlivní. Pokud se v chrámu ukryje několik věřících v dobrého boha (kneží, pala., ChoTi), mohou zabránit upírům vstup do svatyně.
Mohou vstupovat do cizích obydlí bez pozvání.
Žádná krev nemůže upírovi uškodit, právě naopak. Vysátím čehokoliv se stává silnější. Rozdíl je v chuti krve. Aaesimarská krev je vyhlášená lahůdka. Taková Aasimarská křidýlka ve vlastní šťávě, mňam.
Česnek vampům nechutná, ale neublíží, navíc nemají rádi žádné jídlo, speciálně zeleninu a ovoce (masem nepohrdnou, když je pěkně krvavé
no nic moc našel sem to na netu(přesněji od jednoho hráče z Dragonhammer snad mě neukamenuje :) ) a dal sem to tu jako takový určitý start neřikam že je to dané prostě abyse nad tím každy zamyslel a když tak něco změnil přimyslel atd.
nevim kdo to napsal ale docela mě to zaujalo
Upíři, krvesajové, vampires… Mají mnohá jména, závislá na původu, ale co mají všichni společného, je původ. V dávných dobách pátral Alexandr Korvín po tajemství věčného života… …a uspěl. Jenže věčný život není zadarmo. Cena, kterou musí tvorové tvého druhu platit, je někdy příliš vysoká. Stříbro je ti nebezpečné, ale to není nic v porovnání s tím, když ti hrdlo sevře Hlad. A jako by to nestačilo, jako by odpor společnosti k vám nebyl dostatečně velký, váš Tvůrce založil kastu bojovníků, která často stojí mezi vašimi zájmy a prostými lidmi – lovce.
Upíři jsou houževnatí a rychlí, v boji jsou nebezpečnými soupeři. jsou oproti lidem znatelně silnější. Jsou velmi inteligentní a v kombinaci s neochvějnou chladnokrevností jsou velmi nebezpečnými soupeři.
Upíři vyznávají dvě odlišné cesty učení, Cestu Krve a Cestu Noci. Rekruti Cesty Krve se zdokonalují v boji a jsou ještě nebezpečnějšími soupeři. Následníci Cesty Noci zasvěcují svůj život temným kouzlům a rituálům, která si co do nebezpečnosti nezadají s po zuby ozbrojenými bojovníky Krve. Cesty však není možno kombinovat, každá z nich staví na příliš odlišném principu, takže ti, kdo se pokusili vydat se po obou cestách, nakonec skončili úplně bezmocní.
Protože není radno lpít pouze na starých tradicích, upíři běžně používají moderní technologie. V kombinaci s dlouhověkostí a chladnokrevností jsou tak ještě nebezpečnější. Upíři jsou na technologiích o to závislejší, že moderní doba neumožňuje plné využití jejich speciálních dovedností, aby neprozradili svoji pravou podstatu lidem..
O upírech
aneb jak hrát upíra
Upír je nemrtvý humanoid. Většinou byl nějakým 'povrchňanským tvorem', člověkem, elfem apod. Proto také přejímá tyto vlastnosti, nikoliv však zvyky.
(Pozn.: v textu budu používat lidi jako ostatní rasy a subrasy, humanoidní, žijící ve společnosti s určitým intelektem)
Promena
Aby se člověk proměnil v upíra jistě nestačí pouze kousnutí. Je třeba vysát jeho krev, a na pokraji smrti, v delíriu jej nechat pít upírovo krev.
Většinou nelze člověka přinutit k takovému činu. Měl by s tím souhlasit a udělat to ze své vůle (třeba v případě ohrožení života a pod.). Jsou i výjimky, ale takovou moc mají pouze Archoné.
Proměna proběhne v jednom dni až týdnu (čas třeba na založení nové postavy). Jejich přesvědčení se proměnou automaticky změní na zlé. Nelze mít RP nezlého upíra.
Každé generace míšením krve je slabší (minimálně na společenském žebříčku).
Vzhled
Když se promění v upíra, vypadá jako za života, ale má bledou pokožku Oči se mění podle 'nálady upíra'. Pokud je před krmením, má hlad, nebo je rozzuřený, jeho oči se zbarví do červena. Jen Archonové mají oči červené stále.
Nemrtvost
Z čistě praktických důvodů by měli být upíři polo-nemrtvý, protože například sneaky na ně platí a kritiky také.(no nevim to bych změnil )
Je to uvězněná naštvaná duše, uvězněná v těle, ze kterého se sama nemůže dostat. Exorce tuto duši trápí, ale není vysvobozením, proto se jí upíři snaží vyhnout a určitě by ji nepodstoupili dobrovolně.
Upíři nepotřebují stejně jako ostatní nemrtvý vodu, vzduch ani jídlo. Však potřebují esenci života = krev.
Upírství je stejně jako nemrtvost NELÉČITELNÁ, jedině v případě, že by ji sejmul samotný KANCHELSIS.
Krev
Každý upír potřebuje krev ke svému životu. Saní krve je spojeno s příjemným prožitkem. Může sice pít krev z lahve, ale daleko příjemnější a chutnější je čerstvá krev z ještě žijící oběti(případně nedávno usmrcené, která je ještě teplá a život z ní nevyprchal).
Krev lidí a humanoidů jako takových je mnohem chutnější než zvířat a neinteligentních (ne civilisovaných) tvorů. Taktéž životní úroveň oběti určuje chuť krve. Při saní krve se může upír dostat do extáze.
S každou vypitou krví upír sílí a čím silnější je soupeř, tím více. Pokud jej vysaje úplně získá velkou část jeho síly.
(Nahodile se může stát, že při saní se mezi obětí a upírem naváže pouto, většinou spojené s přenosem vzpomínek. Jde však a malý útržek, spíš třeba obraz.)
Spánek
Upíry drží při životě vůle. Duše, která nemůže odejít a zůstává má i přes všechnu bolest a věčnou žízeň také žízeň po životě (kterou si snaží získat právě pitím krve živých tvorů).
Však může mít důvod ještě jiný. Může jít o milovanou osobu. Může jít o chtíč. Může jít o moc. Může to být touha vyniknout v jednom oboru (třeba mágové).
Pokud tento důvod zmizí (např. milovaná osoba umře), upír jakoby ztratil důvod tady být a uloží se ke spánku. Ten trvá v průměru 20-50 let a po té době se probudí.
Může však skoro ihned ulehnout a pokračovat v hibernaci.
Spánek pro načerpání sil je pouze odpočinek, ne spánek v pravém slova smyslu.
Stárnutí
Stárnou velmi pomalu. Většinou vypadají jako v době Proměny, však také stárnou. Rychlost stárnutí je závislá na jejich lpění na životě (před proměnou), žili na odolávání upírství.
Dále se na tom odráží také kolik let prospali. V hibernaci se totiž učinky stárnutí vůbec neprojevují.
Presvedcení
Na morální ose musí být upír zlí. I když se může úplně 'čerstvě' proměněný upír chovat ještě podle svého předešlého přesvědčení, za nějakou dobu se z něj stane predátor myslící především na sebe.
Naproti tomu etická osa může být v jakémkoliv extrému. Ovšem dle toho by se měl také upír chovat.
Chaotic - Jde o 'zuřivého' a zvířecího upíra, který se neumí moc ovládat. Proto je nevyzpytatelný. Může se klidně s člověkem bavit a v mžiku mu zrudou oči a sápe se po jeho krku. Většinou nižší upírstvo. Vojáci legie a podobní. Většinou vůlí bývá momentální prožitek a malichernosti.
Neutral - Jsou to upíři někde mezi Chaotickým a Lawfull extrémem.
Lawfull - K tomuto extrému se většina upírů propracovavává, ačkoliv mohou existovat výjimky. Jak upír vstoupá po společenském žebříčku, případně pokud je na něm výše, blíží se k Lawfull. Stává se elegantním aristokratem a drží 'bestii' v sobě na uzdě. Vyšší aristokracie by MĚLA být Lawfull.
Víra
Upíři by neměli mít víru v žádného boha, kromě uznání původce upírstva KANCHELSISe. Ten na starých upírských svitcích může být nazýváni jiným i jmény, jako např. Mastraacht, Pán vampýrů/upírů, Čistá Bestie, První, Původce).
Samozřejmě se může stát, že proměněný měl nějakého boha, který ho mohl neopustit. Ovšem to by mělo být pouze v případě, že proměna není dobrovolná).
(Tady by muselo jít o něco originálního, už to že se promění a proměnu přijme se vlastně svého boha vzdává a uznává KANCHELSISe.)
Interakce s lidmi
Lidé jsou pro ně zdroj. Upíři jsou zlí a jistě nemyslí na city ostatních (pouze s vlastním druhem nají pochopení-narozdíl i třeba od drowů).
Jsou zdroj, ať už chutné krve. Pracovní síly. Nebo výbavy, kterou můžou potřebovat. Pokud upír bude chtít nějakou věc, kterou může sehnat od povrchňana, klidně s ním bude obchodovat (zvlášť nebude-li Chaotickej).
Slabosti
Dřevěné kolíky do srdce - paralýza (pokud bude někde upír ponechán a kolík shnije, upír je volný. klacek ale nemůže shnít dříve než po měsíci in-game času)
Světlo - jsou citlivý (a taky dostávají 20 za kolo)
Oheň - vadí jim stejně jako každému jinému (systémová záležitost)
Decapitace - ne zrovna obtížným rituálem lze vrátit vše do původního vztahu (i když asi spíše formou questu)
Kříž a svěcená voda - jsou pouze symboly, jde o sílu jejich uživatele. Takže Svěcená voda v rukou klerika či paladina může poleptat upíra a kříž mu může udělat silně nevolno.Ovšem jde o nosiletele. Jeho level by měl být alespoň 10, aby to mělo nějaký účinek (rozuměj level klerika či paladina či součet). A samozřejmě když upír strčí ruku do svěcené vody v rukou klerika na 40.levelu, tak o ní přijde. Na druhou stranu, síla je závisláá také od množství vody posvěcované ( ne že se objeví *knez žehná dešťové vodě a ta svými kapkami zabíjí ce lé stádo upírů, kněz si mne ruce*), stejně má heal, takže...
Stříbro - kupodivu nevadí (není to zaneseno v systému a navíc prý jinému kovu se zde říká božský)
Ostatní
Vrhají odraz jako všechno ostatní
Mohou vstupovat na půdu posvěcenou, nižším se udělá zle, vyšší to neovlivní. Pokud se v chrámu ukryje několik věřících v dobrého boha (kneží, pala., ChoTi), mohou zabránit upírům vstup do svatyně.
Mohou vstupovat do cizích obydlí bez pozvání.
Žádná krev nemůže upírovi uškodit, právě naopak. Vysátím čehokoliv se stává silnější. Rozdíl je v chuti krve. Aaesimarská krev je vyhlášená lahůdka. Taková Aasimarská křidýlka ve vlastní šťávě, mňam.
Česnek vampům nechutná, ale neublíží, navíc nemají rádi žádné jídlo, speciálně zeleninu a ovoce (masem nepohrdnou, když je pěkně krvavé
no nic moc našel sem to na netu(přesněji od jednoho hráče z Dragonhammer snad mě neukamenuje :) ) a dal sem to tu jako takový určitý start neřikam že je to dané prostě abyse nad tím každy zamyslel a když tak něco změnil přimyslel atd.
Uradin- Počet příspěvků : 75
Den registrace : 03. 11. 08
Re: Vše o Upírech
Mno jako já myslím, že je to celkem dobrý až teda na nějaký vyjímky z božstvama a tak -> musí se to spracovat a převést do Sferie x).
Rozhodně upíry bych nedával až tak silné jako jsou na Eq (tam jsou brutálně silný narozdíl od ostatních povolání), ale tak, aby byli silný, ale furt byli porazitelný. Narozdíl tady bude i ten denní život upíra v kobkách, kde bude normálně další město. Jíst bych mu dal povinost -> vlastně jakoby pít tu krev. Dalo by se mu udělat item na vysávání krve což pokud by si použil na nějakého hráče (přip. NPCčko) tak ho zraníš a trochu odsaješ .) S tím zapínáním jenom v noci, možná bych nechal to jet i non-stop, ale ne s takovou silou. Dal bych třeba imunitu na hodně, ale nějakou velkou slabinu.
Rozhodně upíry bych nedával až tak silné jako jsou na Eq (tam jsou brutálně silný narozdíl od ostatních povolání), ale tak, aby byli silný, ale furt byli porazitelný. Narozdíl tady bude i ten denní život upíra v kobkách, kde bude normálně další město. Jíst bych mu dal povinost -> vlastně jakoby pít tu krev. Dalo by se mu udělat item na vysávání krve což pokud by si použil na nějakého hráče (přip. NPCčko) tak ho zraníš a trochu odsaješ .) S tím zapínáním jenom v noci, možná bych nechal to jet i non-stop, ale ne s takovou silou. Dal bych třeba imunitu na hodně, ale nějakou velkou slabinu.
Re: Vše o Upírech
jen taková připomínka... Upír není nemrtvý... a to, že na něj platí kritičáky a zákeřňáky bych ponechal (přecijen upír nebyl zabit, byl pouze an pokraji smrti než se stal upírem a měl na výběr - umřít nebo zůstat "živ" jako upír...takže ta fráze "poloupír" je podle mě správná)
EDIT: eště sem zapoměl, to 20 za kolo na světle... upír může za dne ven... pokud bude celý zahalen do černého a paprsek slunce se nedotkne jeho kůže - popáleniny ... na to byych DOST taky přihlížel (udělat systém, aby když nebude mít kápi nebo jiný oblečení, těch 20 za kolo)
EDIT: eště sem zapoměl, to 20 za kolo na světle... upír může za dne ven... pokud bude celý zahalen do černého a paprsek slunce se nedotkne jeho kůže - popáleniny ... na to byych DOST taky přihlížel (udělat systém, aby když nebude mít kápi nebo jiný oblečení, těch 20 za kolo)
Re: Vše o Upírech
S tím systémem za dne se to musí ještě vyřešit. Nevím (zatím) jak to udělat aby za dne zraňovalo, za noci ne, ale to se podá .).
A jinak pokud není upír nemrtvý, utočí nebo neutočí na něho nemrtvý?
A jinak pokud není upír nemrtvý, utočí nebo neutočí na něho nemrtvý?
Re: Vše o Upírech
tak ale snad necháte že negativní bude na něj pusobit dobře a naopak pozitivní magie špatně.
u těch nemrtvých ja bych řekl že v nwn by jím mohl rozkazovat na eq sem je bral jako příbuzné :twisted:
u těch nemrtvých ja bych řekl že v nwn by jím mohl rozkazovat na eq sem je bral jako příbuzné :twisted:
Uradin- Počet příspěvků : 75
Den registrace : 03. 11. 08
Re: Vše o Upírech
S tou negativní pozitivní jasně. I s tím dnem i nocí -> se všechno dá =P.
Aby jim kázal by šlo udělat, ale snad když někdo vyvolá kostlivce, tak patří jemu -> on ho tou temnou magii svazuje a nejde přebrat ne? Ale jakoby "kázat" budou moc zvířata jiným zvířatům -> bude to hlavně sranda. (tím myslím, že třeba jelen, si může nabrat 20 kamarádů z celého lesa a vběhnout do města xD)
Jinak přip. si vyvoláš nějakou tu soukromou armádku nemrtvejch .)
EDIT: Vyřešeno. Vím jak udělat zapínání "něčeho" jen ve dne / jen v noci (v tomhle případě schopností)
Aby jim kázal by šlo udělat, ale snad když někdo vyvolá kostlivce, tak patří jemu -> on ho tou temnou magii svazuje a nejde přebrat ne? Ale jakoby "kázat" budou moc zvířata jiným zvířatům -> bude to hlavně sranda. (tím myslím, že třeba jelen, si může nabrat 20 kamarádů z celého lesa a vběhnout do města xD)
Jinak přip. si vyvoláš nějakou tu soukromou armádku nemrtvejch .)
EDIT: Vyřešeno. Vím jak udělat zapínání "něčeho" jen ve dne / jen v noci (v tomhle případě schopností)
Re: Vše o Upírech
tak někde sem četl(mimo svět nwn) že upíři vladnou netopýrům a vlkům(možná i více jen to tam nebylo uvedeno) nemrtvé bych prostě dal neutral a IC by prostě ho brali jako svého druha prostě něco jako drow a druergar :)
Uradin- Počet příspěvků : 75
Den registrace : 03. 11. 08
Re: Vše o Upírech
Bylo by to už moc silný. Tohle bych nedělal. Max. přip. proměnu ve vlka / netopýra, ale i tak, s magickou runou pude vyvolat armáda nemrtvých.
Re: Vše o Upírech
Pokud vim,tak upír skutečně vládne nemrtvejm, aspoň různě v literatuře....a co sem slyšel, tak tohle si pěkně sehráli na EQ i roran a sebastian(Roran upír kázal Sebastianovi jakožto fextovi :)
Kapik- Počet příspěvků : 333
Den registrace : 06. 10. 08
Re: Vše o Upírech
a potom týrali breta listera a bůh ví koho eště... =P
no ale Crodene nezapomeň, že když seš oděnej celej do černého a ani paprsek slunce nepronikne na kůži, nic se upírovi za dne enstane :D
no ale Crodene nezapomeň, že když seš oděnej celej do černého a ani paprsek slunce nepronikne na kůži, nic se upírovi za dne enstane :D
Re: Vše o Upírech
jj já si myslím, že je to dobrý nápad a i dobře uskutečnitelný. Ale bojím se, že by pak byl upír každý (kvůli buildu) a ne tak slušný hráči by to mohli zneužít tím, že naberou každý NPCčko kosťáka co potkaj v kobkách a pak příjdou do města s 50 Kostlivcema.
Nechal bych to otázkou lvlu lebo vůbec.
Nechal bych to otázkou lvlu lebo vůbec.
Re: Vše o Upírech
tak to s tím oblečením bych tam hodil konstantně pro každého...s tím nabíráním kostlivcům - třeba na prvních (příklad) 4 lvlech bych dal, že nemůžeš žádného... a potom ob 2 lvly +1 navíc... sice je to takový "nereálný" ale aspoň to nebude zneužitelný...
Re: Vše o Upírech
Zas se to nějak otevřelo (Sruba to otevřel) a řeší se.
Bude moct upír chodit za dne venku? (přidána anketa)
Já sem proti. Upíři už tak budou dost silný a je zbytečné aby mohli i tohle - už tak budou moct být ve městě -> v kobce. A navíc lidé by už skoro vůbec nemohli mít jistotu, že nepotkají nemrtvého.
Bude moct upír chodit za dne venku? (přidána anketa)
Já sem proti. Upíři už tak budou dost silný a je zbytečné aby mohli i tohle - už tak budou moct být ve městě -> v kobce. A navíc lidé by už skoro vůbec nemohli mít jistotu, že nepotkají nemrtvého.
Re: Vše o Upírech
no tak ja si mylsim ze by mohl kdyby byl uplne zahalen jako obleceni + kapy nebo taky neco jako krem na opalovani to by taky slo ze by se udelal proti ubirani Hp ale zase je pravda ze by uz byly moc silni to jo ale zase bych unic zvetsil bic exp pro dalsi lvl mno je to jen muj nazor.
...ale upir by mohl jen techdy kdyz by byl zahalen jinak mu budou ubirat HP
...ale upir by mohl jen techdy kdyz by byl zahalen jinak mu budou ubirat HP
Srubak- Počet příspěvků : 270
Věk : 30
Den registrace : 24. 11. 08
Re: Vše o Upírech
Teoreticky by to jít mělo...ale zase představa upíra lovícího dky chce, ať je den nebo noc se mi příčí...takže říkám ne.
Kapik- Počet příspěvků : 333
Den registrace : 06. 10. 08
Re: Vše o Upírech
Ja bych rekl ze muzou byt na slunci, ale za to velke postihy a do par vterin nejspise smrt... jelikoz slunicko upirum asi moc nepasuje :)
Anatheres- Počet příspěvků : 61
Věk : 113
Den registrace : 14. 11. 08
Re: Vše o Upírech
Já říkám jo, ale pro low lvly smrt, pro vyšší dmg, mega brutál postihy (něco jako snížení úrovně 2k8 apod.) ... high high lvl mega postihy..
Pro všechny nějaký poznávací znaky aby mohl třeba haluzí poznat člověk upíra (občas *zasténá* nebo tak něco...)
Samozřejmě o sání krve nebo tak něco nemůže být řeč, upír ve dne by měl být rád, když někam projde.
toť můj názor (hlasoval jsem pro yeah)
Edit: Takže ve dne max špionáž nebo procházka, ale hódně špatná (4/5 lidí toho upíra pozná :) .. se prozradí), o lovu nemůže být řeč.
BTW: dal bych mu přeměnu na netopýra s tím, že bude silnej jak obyč netopýr (což když se nad tím zamyslíte, je nahovno, protože bude mít furt jméno)... leda při přeměně skutečnou postavu hodit do spešl lokace a vytvořit nový zvíře (netopýra) do kterýho se převtělíš a pak až se budeš chtít zase přeměnit zpátky, tak víceméně naopak... tím pádem!!! změna jména na "Netopýr" :D :bounce: :pirat:
... samozřejmě by někdo (CRODEN xD ) nastavil aby když netopýr zemře, tak upír chcípne... nebo tak něco adekvátního přeměněnýmu upírovy.
Pro všechny nějaký poznávací znaky aby mohl třeba haluzí poznat člověk upíra (občas *zasténá* nebo tak něco...)
Samozřejmě o sání krve nebo tak něco nemůže být řeč, upír ve dne by měl být rád, když někam projde.
toť můj názor (hlasoval jsem pro yeah)
Edit: Takže ve dne max špionáž nebo procházka, ale hódně špatná (4/5 lidí toho upíra pozná :) .. se prozradí), o lovu nemůže být řeč.
BTW: dal bych mu přeměnu na netopýra s tím, že bude silnej jak obyč netopýr (což když se nad tím zamyslíte, je nahovno, protože bude mít furt jméno)... leda při přeměně skutečnou postavu hodit do spešl lokace a vytvořit nový zvíře (netopýra) do kterýho se převtělíš a pak až se budeš chtít zase přeměnit zpátky, tak víceméně naopak... tím pádem!!! změna jména na "Netopýr" :D :bounce: :pirat:
... samozřejmě by někdo (CRODEN xD ) nastavil aby když netopýr zemře, tak upír chcípne... nebo tak něco adekvátního přeměněnýmu upírovy.
George- Počet příspěvků : 409
Věk : 31
Den registrace : 15. 10. 08
Re: Vše o Upírech
Přemýšlel sem o těch proměnách a filmech co sem viděl a nevím, že by se upír měnil v netopýry a vlky a zároveň je včetně nemrtvých ovládal a ještě chodil venku za dne. Tak buď sem blbej, nebo si tady ze mě někdo dělá debila ... xD
Je toho už moc a aby upír chodil lovit i za dne i za večera. To už je přehnaný když má výhody takové, že v kobce může normálně žít (narozdíl od eq tam je v cajku město kde budou i jinačí upíři).
Mno uvidím jak dopadne anketa, ale bude to zvláštní až za krásného slunečného dne potkáte (ne jen PCčko ale i třeba NPC) na louce upíra.
Je toho už moc a aby upír chodil lovit i za dne i za večera. To už je přehnaný když má výhody takové, že v kobce může normálně žít (narozdíl od eq tam je v cajku město kde budou i jinačí upíři).
Mno uvidím jak dopadne anketa, ale bude to zvláštní až za krásného slunečného dne potkáte (ne jen PCčko ale i třeba NPC) na louce upíra.
Re: Vše o Upírech
no to jo ale slunce by ho zabijelo ale v připade ze by byl zahalen uplne tak si myslim ze by ho ani nepoznaly a jemu by se nic neubiralo nebo muzeme udelat zvlastni krem (opalovaci krem) ktery by umoznil ze i kdyby nebyl zahalen tak mu to nic neubirat nebude co vi na to
Srubak- Počet příspěvků : 270
Věk : 30
Den registrace : 24. 11. 08
Re: Vše o Upírech
1. Píše se "vy"srubak napsal:co vi na to
2. Na konec tázací věty se píše "?" (otazník)
Jinak jak jsem říkal, upír na high high lvlu by byl rád, že se může procházet a že ho někdo nepozná.. že by vkročil do města za dne, to se mu může nechat zdát ;)
George- Počet příspěvků : 409
Věk : 31
Den registrace : 15. 10. 08
Re: Vše o Upírech
no tak ten vas "opalovaci krem" kdyby uz byl zaveden tak bych urcite nedaval ayb mu to treba ve 12 hodin (na nejprudcim slunci) nedavalo zadnou ranu
Anatheres- Počet příspěvků : 61
Věk : 113
Den registrace : 14. 11. 08
Re: Vše o Upírech
S těmahle všema vlastnostma by rovnou mohla být Sferie jenom o upírech.
Upír za dne - řikám ne, ale bohužel (bohudík ?) se budu řídit anketou.
Upír za dne - řikám ne, ale bohužel (bohudík ?) se budu řídit anketou.
Re: Vše o Upírech
já říkám ANO, hlasuji NE! s Crodenem jsme to rozebírali...systémově to jde velmi nárčně (a přece Crodena nechcete zatížit takovoudle "prkotinou"??)
jde taky o to, že upíra by šlo potom hrát všude... bylo by to takový divný a už by to ztrácelo to kouzlo... myslím, že noc venku postačí (pokud bude velká komunita na slunce se pak stejně nikomu chtít nebude ;))
jde taky o to, že upíra by šlo potom hrát všude... bylo by to takový divný a už by to ztrácelo to kouzlo... myslím, že noc venku postačí (pokud bude velká komunita na slunce se pak stejně nikomu chtít nebude ;))
Strana 1 z 4 • 1, 2, 3, 4
Sferie :: OOC fóra :: Koš :: Nápady a přípomínky :: Všeobecné nápady
Strana 1 z 4
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Sun Feb 17, 2013 5:12 pm pro Gran
» Nemožno se připojit na Sferii (connection timed out)
Sat Feb 02, 2013 6:54 pm pro Novas
» Pád serveru
Fri Jun 08, 2012 1:56 pm pro Gran
» Dotaz
Fri Apr 13, 2012 11:04 pm pro Croden
» Sferie a Hráči (kdy tam jsme)
Tue Feb 28, 2012 11:12 am pro Eraentiel
» Rychlootazník
Thu Feb 23, 2012 12:49 pm pro Pipi_CZ
» Chléb nám vezdejší dej
Tue Feb 21, 2012 8:36 am pro jeronymo
» Teleportace
Wed Feb 08, 2012 8:38 am pro Legition
» Zabil mě vlastní zvířecí společník
Sun Feb 05, 2012 9:20 pm pro Eurius
» Čeho si mohou lidé v poslední době všimnout?
Sun Feb 05, 2012 8:48 am pro Ragmon
» Výdělek
Wed Feb 01, 2012 2:11 pm pro Ragmon
» Problém s první lokace
Tue Jan 31, 2012 2:36 pm pro Srubak
» Povolání
Sun Jan 29, 2012 8:31 am pro Legition
» Nejde vařit medovina
Sun Jan 29, 2012 8:28 am pro Legition
» Oblečení
Fri Jan 27, 2012 12:46 pm pro Sarky
» Novinky a změny
Thu Jan 26, 2012 2:07 pm pro Legition
» Nové zajímavé hry
Tue Jan 24, 2012 12:58 pm pro Croden
» Omluvy
Tue Jan 24, 2012 10:57 am pro Srubak
» Rychlé chybky
Sun Jan 22, 2012 10:50 pm pro Eraentiel
» Jméno
Sat Jan 14, 2012 7:59 pm pro Legition