Hledat
Poslední téma
Nabídka spolupráce
2 posters
Sferie :: OOC fóra :: Koš :: Nápady a přípomínky :: Všeobecné nápady
Strana 1 z 1
Nabídka spolupráce
Nazdar Crodene,
konečně jsem se sem registroval. Máš to tady celkem pěkné.
Chtěl bych ti nabídnout spolupráci, pokud možno vzájemnou.
Jde mi o nápady na systémy.
Jak bych si to představoval?
Budu ti sem dávat popis systémů které mám pro svůj svět, a můžeš se od nich inspirovat. Naopak já se sem tam podívám zde na tvé forum (mimojiné). Možná že si myslíš že chci jen kopírovat tvé nápady. Myslím že to ani tak nehrozí. Pokud jsem to pochopil správně tak tvůj svět je založen na hráčích - tzn. hráči mají nejvýznamnější roli ovlivnují dění. Můj svět je naopak čistě založen na konfrontaci tří NPC frakcí, a hráči jsou v pozadí tohohle. Takže je ti jasné že veškeré systémy budou vypadat jinak, teda kromě těch hlavních (odpočinek, smrt, zkušenosti atd.. ), ale ty už mám dávno vyřešené.
Abych tu jen tak nevařil z vody. Někde jsem tady viděl že řešíš systém otroků a myslím že to bylo i celkem aktuální.
Takže ti předkládám návrh co mám pro svůj svět. Určitě nepůjde implementovat celý, protože můj závisí na několika dalších systémech, ale něčím tě možná mohu inspirovat.
Systém otroků.
Takže popíšu to tak nějak zeširoka, pokud bys měl nějaké dotazy tak se ptej.
budu používat pojmy:
PC - hráčská postava
NPC - nehráčská postava
NPC strážce po chodící po cestách zpozoruje na hlavním tahu mezi městy několik rebelů (PC). Chvíli je z dálky pozoruje zhodnotí jestli tam zůstanou nebo jestli jsou na odchodu.
- Možnost 1 - zhodnotil že zůstanou - NPC strážce se vrací do města pro posily. On sám se stáhne a pošle na místo určení útočnou skupinu. Útočná skupina zaútočí na skupinu.
- Možnost 2 - zhodnotí že jsou na odchodu a rozhodne se jednat - a okamžitě zaútočí.
Proběhne bitva. (Pokud už je jen jedno NPC naživu, jeho inteligence mu řekne aby začalo utíkat a doneslo zprávu do města)
Možnost 1: PC zabijou všechny NPC. Tím to končí.
Možnost 2: Jeden NPC uteče - po zhruba desítce minut dorazí na místo armáda (skupina o více než 10 členech)
Možnost 3: Vyhráli NPC - NPC používají většinou kouzla na paralýzu.
NPC tedy zajmuli PC a vedou je do města. Vedení mám řešené tak že hráči zruším ovládání postavy a nastavím mu follow na NPC s tím že to co 4 kola kontroluju jestli se postava třeba někde nezasekla o stěnu. Přechody mám řešené tak že když NPC detekuje ve své cestě přechod (cestu mám dělanou bud pomocí special systému a nebo pomocí waypointů), tak zjistí kam přechod vede, nejprve tam portne hráčskou postavu co si vede a pak teprve projde sama.
Tak je postava dovlečena do města - během té doby může být jinou pc skupinou opět osvobozena - pokud padne ten co ji vede, paralýza padne.
Takhle postava dorazí do města NPC, (tohle je už trošku hardcored - stará se o to můj npc frakční systém) - postava je přivedena do žaláře, tam je svléknuta a jsou ji odebrány veškeré předměty a prodány (peníze jdou do pokladny frakce, pokud nemá peníze vojáci jsou nespokojení a třeba i někdy rebely nechytají protože proč by když za to nemají zaplaceno). Postavě je přidělen pracovní mundur (oděv).
Žalář je stavěn tak že za zatérasy mohou procházet mětští pánové a prohlížet si otroky. Pokud se jim nějaký bude líbit mohou si ho koupit.
Možnost 1: Nikdo si ho nekoupí - vězenský správce tedy rozhodne že půjde do pracovního tábora. Pracovat pro frakci.
Možnost 2: Nastane DM quest, strážný může dát zajatci úkol třeba že ho zahrne bohatstvím když mu bude donášet informace na ostatní rebely.
Možnost 3: Vyhlídne si ho nějaký městský pán a koupí si jej. v tom případě se opět přesune do pracovního tábora.
Pracovní tábor:
Pracovní tábor se nachází v horách. Nachází se zde na jednom místě více dolů na různé rudy. Stromové háje, či rýžové a obilné farmy. PC je vysazen v táboře a získává volnost. Ovšem tábor je upraven že se v jeho prostorách nedá kouzlit.
PC si musí zajít za mistrem - a to bud frakčním nebo od daného pána. A ten jim přiděluje úkoly: Např. natěž to, posekej to, pozabíjej to, ulov to, vypěstuj to. PC postupně plní úkoly a stoupá mu důvěra vůči mistrovi a jeho pánovi až příjde chvíle kdy třeba bude mít za úkol hlídat hradby nebo třeba kopat příkop před hradbama - to už má s trochou štěstí šanci na útěk.
Možnost 1: Uteče - je zachráněn - pokud ale bude chycen znova někde, má celkem průser protože to už si jej asi žádný městský pán nevybere a bude muset sloužit pod frakčním mistrem který má nejhorší úkoly.
Možnost 2: Uteče - pokud si dá pozor tak po určitém čase na něj zapomenou.
Možnost 3 : Je chycen - je postižen a vrací se zpět do práce, jeho důvěra je ztracena a musí si ji vybudovat znova.
Možná se ptáš proč PC neuteče jinak - tábor je komplet uzavřen. Ovšem některé úkoly mohou vést zdárně k útěku, záleží náhodně jestli ho třeba přidělí nošení vody z podzemního řeky. Pokud se postava bude umět potápět tak může pod skalou podplavat a vyplavat ven.
Samozřejmě je možnost aby jiní PC zaútočili na tábor a osvobodili vězně. to je možné a bude to určitě i častá možnost. Právě od toho to vlastně je - je to nový způsob interakce mezi hráčema a prostředím.
Vím není to úplně systém otroků jaký vy myslíte, ale možná v tom najdeš něco z čeho by ses inspiroval.
Pokud bys měl nějaký dotaz jak něco dělám technicky tak se rovnou ptej, já ti to tady odpovím.
A pokud o takovou spolupráci nemáš zájem tak rovnou tohle téma smaž, a já se podle toho zařídím.
Díky
Arash
konečně jsem se sem registroval. Máš to tady celkem pěkné.
Chtěl bych ti nabídnout spolupráci, pokud možno vzájemnou.
Jde mi o nápady na systémy.
Jak bych si to představoval?
Budu ti sem dávat popis systémů které mám pro svůj svět, a můžeš se od nich inspirovat. Naopak já se sem tam podívám zde na tvé forum (mimojiné). Možná že si myslíš že chci jen kopírovat tvé nápady. Myslím že to ani tak nehrozí. Pokud jsem to pochopil správně tak tvůj svět je založen na hráčích - tzn. hráči mají nejvýznamnější roli ovlivnují dění. Můj svět je naopak čistě založen na konfrontaci tří NPC frakcí, a hráči jsou v pozadí tohohle. Takže je ti jasné že veškeré systémy budou vypadat jinak, teda kromě těch hlavních (odpočinek, smrt, zkušenosti atd.. ), ale ty už mám dávno vyřešené.
Abych tu jen tak nevařil z vody. Někde jsem tady viděl že řešíš systém otroků a myslím že to bylo i celkem aktuální.
Takže ti předkládám návrh co mám pro svůj svět. Určitě nepůjde implementovat celý, protože můj závisí na několika dalších systémech, ale něčím tě možná mohu inspirovat.
Systém otroků.
Takže popíšu to tak nějak zeširoka, pokud bys měl nějaké dotazy tak se ptej.
budu používat pojmy:
PC - hráčská postava
NPC - nehráčská postava
NPC strážce po chodící po cestách zpozoruje na hlavním tahu mezi městy několik rebelů (PC). Chvíli je z dálky pozoruje zhodnotí jestli tam zůstanou nebo jestli jsou na odchodu.
- Možnost 1 - zhodnotil že zůstanou - NPC strážce se vrací do města pro posily. On sám se stáhne a pošle na místo určení útočnou skupinu. Útočná skupina zaútočí na skupinu.
- Možnost 2 - zhodnotí že jsou na odchodu a rozhodne se jednat - a okamžitě zaútočí.
Proběhne bitva. (Pokud už je jen jedno NPC naživu, jeho inteligence mu řekne aby začalo utíkat a doneslo zprávu do města)
Možnost 1: PC zabijou všechny NPC. Tím to končí.
Možnost 2: Jeden NPC uteče - po zhruba desítce minut dorazí na místo armáda (skupina o více než 10 členech)
Možnost 3: Vyhráli NPC - NPC používají většinou kouzla na paralýzu.
NPC tedy zajmuli PC a vedou je do města. Vedení mám řešené tak že hráči zruším ovládání postavy a nastavím mu follow na NPC s tím že to co 4 kola kontroluju jestli se postava třeba někde nezasekla o stěnu. Přechody mám řešené tak že když NPC detekuje ve své cestě přechod (cestu mám dělanou bud pomocí special systému a nebo pomocí waypointů), tak zjistí kam přechod vede, nejprve tam portne hráčskou postavu co si vede a pak teprve projde sama.
Tak je postava dovlečena do města - během té doby může být jinou pc skupinou opět osvobozena - pokud padne ten co ji vede, paralýza padne.
Takhle postava dorazí do města NPC, (tohle je už trošku hardcored - stará se o to můj npc frakční systém) - postava je přivedena do žaláře, tam je svléknuta a jsou ji odebrány veškeré předměty a prodány (peníze jdou do pokladny frakce, pokud nemá peníze vojáci jsou nespokojení a třeba i někdy rebely nechytají protože proč by když za to nemají zaplaceno). Postavě je přidělen pracovní mundur (oděv).
Žalář je stavěn tak že za zatérasy mohou procházet mětští pánové a prohlížet si otroky. Pokud se jim nějaký bude líbit mohou si ho koupit.
Možnost 1: Nikdo si ho nekoupí - vězenský správce tedy rozhodne že půjde do pracovního tábora. Pracovat pro frakci.
Možnost 2: Nastane DM quest, strážný může dát zajatci úkol třeba že ho zahrne bohatstvím když mu bude donášet informace na ostatní rebely.
Možnost 3: Vyhlídne si ho nějaký městský pán a koupí si jej. v tom případě se opět přesune do pracovního tábora.
Pracovní tábor:
Pracovní tábor se nachází v horách. Nachází se zde na jednom místě více dolů na různé rudy. Stromové háje, či rýžové a obilné farmy. PC je vysazen v táboře a získává volnost. Ovšem tábor je upraven že se v jeho prostorách nedá kouzlit.
PC si musí zajít za mistrem - a to bud frakčním nebo od daného pána. A ten jim přiděluje úkoly: Např. natěž to, posekej to, pozabíjej to, ulov to, vypěstuj to. PC postupně plní úkoly a stoupá mu důvěra vůči mistrovi a jeho pánovi až příjde chvíle kdy třeba bude mít za úkol hlídat hradby nebo třeba kopat příkop před hradbama - to už má s trochou štěstí šanci na útěk.
Možnost 1: Uteče - je zachráněn - pokud ale bude chycen znova někde, má celkem průser protože to už si jej asi žádný městský pán nevybere a bude muset sloužit pod frakčním mistrem který má nejhorší úkoly.
Možnost 2: Uteče - pokud si dá pozor tak po určitém čase na něj zapomenou.
Možnost 3 : Je chycen - je postižen a vrací se zpět do práce, jeho důvěra je ztracena a musí si ji vybudovat znova.
Možná se ptáš proč PC neuteče jinak - tábor je komplet uzavřen. Ovšem některé úkoly mohou vést zdárně k útěku, záleží náhodně jestli ho třeba přidělí nošení vody z podzemního řeky. Pokud se postava bude umět potápět tak může pod skalou podplavat a vyplavat ven.
Samozřejmě je možnost aby jiní PC zaútočili na tábor a osvobodili vězně. to je možné a bude to určitě i častá možnost. Právě od toho to vlastně je - je to nový způsob interakce mezi hráčema a prostředím.
Vím není to úplně systém otroků jaký vy myslíte, ale možná v tom najdeš něco z čeho by ses inspiroval.
Pokud bys měl nějaký dotaz jak něco dělám technicky tak se rovnou ptej, já ti to tady odpovím.
A pokud o takovou spolupráci nemáš zájem tak rovnou tohle téma smaž, a já se podle toho zařídím.
Díky
Arash
Arash- Počet příspěvků : 144
Den registrace : 03. 10. 09
Re: Nabídka spolupráce
Díky za tvoji nabídku, ale myslím si, že se námi vytvářené světy a tvůrčí přístup natolik liší, že není možné dojít k nějaké hodnotné spolupráci...
Sferie :: OOC fóra :: Koš :: Nápady a přípomínky :: Všeobecné nápady
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Sun Feb 17, 2013 5:12 pm pro Gran
» Nemožno se připojit na Sferii (connection timed out)
Sat Feb 02, 2013 6:54 pm pro Novas
» Pád serveru
Fri Jun 08, 2012 1:56 pm pro Gran
» Dotaz
Fri Apr 13, 2012 11:04 pm pro Croden
» Sferie a Hráči (kdy tam jsme)
Tue Feb 28, 2012 11:12 am pro Eraentiel
» Rychlootazník
Thu Feb 23, 2012 12:49 pm pro Pipi_CZ
» Chléb nám vezdejší dej
Tue Feb 21, 2012 8:36 am pro jeronymo
» Teleportace
Wed Feb 08, 2012 8:38 am pro Legition
» Zabil mě vlastní zvířecí společník
Sun Feb 05, 2012 9:20 pm pro Eurius
» Čeho si mohou lidé v poslední době všimnout?
Sun Feb 05, 2012 8:48 am pro Ragmon
» Výdělek
Wed Feb 01, 2012 2:11 pm pro Ragmon
» Problém s první lokace
Tue Jan 31, 2012 2:36 pm pro Srubak
» Povolání
Sun Jan 29, 2012 8:31 am pro Legition
» Nejde vařit medovina
Sun Jan 29, 2012 8:28 am pro Legition
» Oblečení
Fri Jan 27, 2012 12:46 pm pro Sarky
» Novinky a změny
Thu Jan 26, 2012 2:07 pm pro Legition
» Nové zajímavé hry
Tue Jan 24, 2012 12:58 pm pro Croden
» Omluvy
Tue Jan 24, 2012 10:57 am pro Srubak
» Rychlé chybky
Sun Jan 22, 2012 10:50 pm pro Eraentiel
» Jméno
Sat Jan 14, 2012 7:59 pm pro Legition