Hledat
Poslední téma
Rychlootazník
+24
WooDoo
Calvix
sircervic
Legition
Akruo
Pipi_CZ
Anatheres
Morgisek
Scully
Enesek
sandofime
Snakeman
Maxen
Wolf
Dron
Kapik
lukasaspire
Puppy
Srubak
Vertex
Nalk
Gran
Inulthor
Croden
28 posters
Strana 1 z 13
Strana 1 z 13 • 1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Rychlootazník
Tento topic slouží k jednoduchým dotazům u kterých je zbytečné kvůli nim zakládat samostatný topic.
Re: Rychlootazník
V čem se bude Sferie lišit bo vynikat oproti jiným modulům jako je Demona (zde v současné době hraji) nebo Thalii (pár měsiců jsem také navštěvoval) a jaké zkušenosti bude mít na Sferii stávající DM tým?
Inulthor- Počet příspěvků : 8
Věk : 36
Den registrace : 20. 09. 10
Re: Rychlootazník
Inulthor napsal:V čem se bude Sferie lišit bo vynikat oproti jiným modulům jako je Demona (zde v současné době hraji) nebo Thalii (pár měsiců jsem také navštěvoval)
Na démoně jsem nikdy nehrál a na Thalii velmi krátce. Liší se mnoho věcech - už jen v grafice (wormovy tielsety, cep23, nwncq, integrovaný project q atp.) a samozřejmě v nových systémech, který na těchto serverech nejsou (alespoň myslím, že ne) => na jakém servru, si můžete zahrát za ovci? (zatím jen ovci, později jsou plánované další proměny typu kostlivec, vlk atp.), nové interaktivní emoce (když hráč do chatu napíše *poškrábe se na hlavě* postava přehraje danou emoci), zloděj může přeskakovat stěny, je tu střelný prach, lodní doprava není jen teleport do lokačky a další (už jen to, že všechny lidská NPCčka mají jméno, charakter a rozhovor, který se liší v noci, ve dne, s ošklivou postavou, s hezkou postavou a člověk má možnost reagovat dle přesvědčení jinak).
Inulthor napsal:jaké zkušenosti bude mít na Sferii stávající DM tým?
Nerozumím otázce.
Re: Rychlootazník
Inulthor napsal:jaké zkušenosti bude mít na Sferii stávající DM tým?
Všichni z DM týmu hráli dlouhodobě na Equilibrii a zpravidla mají nějaké zkušenosti i se stolními RPG, někteří i dlouholeté.
Gran- Počet příspěvků : 873
Den registrace : 19. 10. 08
Re: Rychlootazník
Jakým způsobem budou DMs ovlivnovat hru, jestli spíše budou jen sledovat dění a sem tam zasáhnou jako interakce světa a hlavní linii příběhu nechají na hráčích bo budou přímo ovlivnovat co se kde v modulu stane a bez jejich přičinění hráči globálním měřítku nezmůžou nic.
Nwncq není vázán na modul, ten si může nainstalovat každý, spousta lidí ho i s nwshaderem na Démoně používá.
A za ovci na Démonce hrát nejde pravda, ale za vlka, zombii, klepetnatce apod tam možnost hrát je, navíc každý si může poradit a hrat si za co chce, možností poskytuje už původní nwn spoustu..
Spousta lidí bude z Démony případně z K2 a i té Thalie zvyklá na vcelku akční styl hry. Hlavně hráči z Démony. Nabídne SF pro takové hráče něco?
Dále mě zajímá možnost buildů, bude to buildování v nějakém větším rozsahu omezeno? Případně vzniknou nějaké nové classy, rasy, subrasy? Nové featy apod?
Nwncq není vázán na modul, ten si může nainstalovat každý, spousta lidí ho i s nwshaderem na Démoně používá.
A za ovci na Démonce hrát nejde pravda, ale za vlka, zombii, klepetnatce apod tam možnost hrát je, navíc každý si může poradit a hrat si za co chce, možností poskytuje už původní nwn spoustu..
Spousta lidí bude z Démony případně z K2 a i té Thalie zvyklá na vcelku akční styl hry. Hlavně hráči z Démony. Nabídne SF pro takové hráče něco?
Dále mě zajímá možnost buildů, bude to buildování v nějakém větším rozsahu omezeno? Případně vzniknou nějaké nové classy, rasy, subrasy? Nové featy apod?
Inulthor- Počet příspěvků : 8
Věk : 36
Den registrace : 20. 09. 10
Re: Rychlootazník
Inulthor napsal:Jakým způsobem budou DMs ovlivnovat hru, jestli spíše budou jen sledovat dění a sem tam zasáhnou jako interakce světa a hlavní linii příběhu nechají na hráčích bo budou přímo ovlivnovat co se kde v modulu stane a bez jejich přičinění hráči globálním měřítku nezmůžou nic.
Je tu rozdíl mezi DM a DS. Zatímco DS je nový admin a ovlivňuje hru pouze vtělováním do některých NPC a vedení menším questíků (typu, najdi ovečku ;-)), DM, krom toho, že může dělat úplně to samé, zároveň také může vést i větší globálnější questy. Nevím, jak by sis představil, aby hráči bez žádné DM podpory nebo čehokoliv jiného mohli v globálním měřítku něco víc udělat. Tady nejvíc jde o to, aby DMka nebyli proti globálnímu ovlivňování světa hráči a to rozhodně nejsou.
Inulthor napsal:Nwncq není vázán na modul, ten si může nainstalovat každý, spousta lidí ho i s nwshaderem na Démoně používá.
Asi sis ještě nepřečetl veškerý OOC informace. Nwncq je na Sferii vázán na modul - popravdě řečeno je v hacích, konkrétně v haku sf_nwncq ;-). Pokud si ho necháš v overridu, jediný co docílíš je toho, že si hru akorát víc poděláš, protože Sferie používá ten samý nwncq, ale upravený, aby některé textůry např. neblikali.
Inulthor napsal:A za ovci na Démonce hrát nejde pravda, ale za vlka, zombii, klepetnatce apod tam možnost hrát je, navíc každý si může poradit a hrat si za co chce, možností poskytuje už původní nwn spoustu..
No tak Sferie nabízí možností ještě víc ;-).
Inulthor napsal:Spousta lidí bude z Démony případně z K2 a i té Thalie zvyklá na vcelku akční styl hry. Hlavně hráči z Démony. Nabídne SF pro takové hráče něco?
Jsou tam normálně dungeony.
Inulthor napsal:Dále mě zajímá možnost buildů, bude to buildování v nějakém větším rozsahu omezeno? Případně vzniknou nějaké nové classy, rasy, subrasy? Nové featy apod?
Ne není omezeno. Nové classy nejsou, subrasy také ne. Jsou rasy, které ovlivňují statistiky postavy.
Re: Rychlootazník
EDIT: Aaaaa, Croden mě předběhl. ;P Takže si dovolím ho alespoň u něčeho doplnit. ;)
DM/DS budou oživovat svět a budou i vytvářet větší příběhové questy. Co se většího přičinění týče, tak DM nebudou překážkou globálního ovlivnění, ale tam, kde nebudou stačit systémy, tam budou prostředkem (zkrátka pokud se hráčům něco povede, může být zrovna potřebné DM, aby něco "odkliklo"). V budoucnu je samozřejmě možné, že budou systémy na takové situace víc připraveny, to ale jen hádám.
Na Démoně jsem nehrál, ale nejsem si jist, jestli to tam funguje tak, jako to funguje na Sferii - třeba už jak se ptáš na konci, jestli budou nové rasy: to je už vlastně zbytečná otázka, protože už jsme ti psali, že ano: ovce, vlk, kostlivec... to všechno jsou rasy s vlastními počátečními parametry, nehledě na to, že např. za vlka začneš jako malý vlk a někde kolem 5-7 levelu (teď nevím přesně) se ti změní model ve většího vlka (vrrrka) a takhle ještě párkrát až na nejvyšší úroveň. A takhle to funguje s většinou proměn, které nemají dynamické modely (= ty, které můžeš oblíkat).
Verze, která bude spuštěna jako první, ještě tolik ne, protože většina budoucích lokací bude zamčená, ovšem v nejbližší době od spuštění se začnou otevírat další, tedy i možnosti pro vcelku akční PvE - a rozhodně na SF nejsou omezení z EQ jako PLACOS, který by sledoval, jak moc lootíte a podle toho by vás omezoval.
Co je ale zajímavější je chystaný systém PvP, tzv. RvR (Realm vs Realm) - až se otevřou domovské lokace všech frakcí (je jich asi 5 tuším), tak se počítá s tím, že na hranicích mezi znepřátelenými frakcemi bude docházet k pořádným řežbám - když lidi choděj do dungeonu na loot, proč by si parta kostlivců a zombií nevyrazila vymasit nějaké farmy, co se nevešly do vnitřních hradeb města? A kdo ví, třeba se sejde partička démonů, kteří se dostanou na vysoký level a podaří se jim srovnat se zemí celý elfí les - a ano, v takové situaci pak skutečně celá lokace lehne popelem. Aby SF ukázala, že se zabíjením v rámci RvR počítá, odečte se vám při smrti méně zkušeností, než když vás zabije někdo z vlastní frakce.
Na RvR si ale ještě nějaký čas počkáme.
Jen abych doplnil Crodena, tak tam nejsou nové featy, ale každé povolání má nějaké schopnosti navíc (které fungují přes tzv. hráčské menu), např. čarodějové mají runovou magii, zlodějové lezení přes překážky apod.
Inulthor napsal:Jakým způsobem budou DMs ovlivnovat hru, jestli spíše budou jen sledovat dění a sem tam zasáhnou jako interakce světa a hlavní linii příběhu nechají na hráčích bo budou přímo ovlivnovat co se kde v modulu stane a bez jejich přičinění hráči globálním měřítku nezmůžou nic.
DM/DS budou oživovat svět a budou i vytvářet větší příběhové questy. Co se většího přičinění týče, tak DM nebudou překážkou globálního ovlivnění, ale tam, kde nebudou stačit systémy, tam budou prostředkem (zkrátka pokud se hráčům něco povede, může být zrovna potřebné DM, aby něco "odkliklo"). V budoucnu je samozřejmě možné, že budou systémy na takové situace víc připraveny, to ale jen hádám.
Inulthor napsal:A za ovci na Démonce hrát nejde pravda, ale za vlka, zombii, klepetnatce apod tam možnost hrát je, navíc každý si může poradit a hrat si za co chce, možností poskytuje už původní nwn spoustu..
Na Démoně jsem nehrál, ale nejsem si jist, jestli to tam funguje tak, jako to funguje na Sferii - třeba už jak se ptáš na konci, jestli budou nové rasy: to je už vlastně zbytečná otázka, protože už jsme ti psali, že ano: ovce, vlk, kostlivec... to všechno jsou rasy s vlastními počátečními parametry, nehledě na to, že např. za vlka začneš jako malý vlk a někde kolem 5-7 levelu (teď nevím přesně) se ti změní model ve většího vlka (vrrrka) a takhle ještě párkrát až na nejvyšší úroveň. A takhle to funguje s většinou proměn, které nemají dynamické modely (= ty, které můžeš oblíkat).
Inulthor napsal:Spousta lidí bude z Démony případně z K2 a i té Thalie zvyklá na vcelku akční styl hry. Hlavně hráči z Démony. Nabídne SF pro takové hráče něco?
Verze, která bude spuštěna jako první, ještě tolik ne, protože většina budoucích lokací bude zamčená, ovšem v nejbližší době od spuštění se začnou otevírat další, tedy i možnosti pro vcelku akční PvE - a rozhodně na SF nejsou omezení z EQ jako PLACOS, který by sledoval, jak moc lootíte a podle toho by vás omezoval.
Co je ale zajímavější je chystaný systém PvP, tzv. RvR (Realm vs Realm) - až se otevřou domovské lokace všech frakcí (je jich asi 5 tuším), tak se počítá s tím, že na hranicích mezi znepřátelenými frakcemi bude docházet k pořádným řežbám - když lidi choděj do dungeonu na loot, proč by si parta kostlivců a zombií nevyrazila vymasit nějaké farmy, co se nevešly do vnitřních hradeb města? A kdo ví, třeba se sejde partička démonů, kteří se dostanou na vysoký level a podaří se jim srovnat se zemí celý elfí les - a ano, v takové situaci pak skutečně celá lokace lehne popelem. Aby SF ukázala, že se zabíjením v rámci RvR počítá, odečte se vám při smrti méně zkušeností, než když vás zabije někdo z vlastní frakce.
Na RvR si ale ještě nějaký čas počkáme.
Inulthor napsal:Dále mě zajímá možnost buildů, bude to buildování v nějakém větším rozsahu omezeno? Případně vzniknou nějaké nové classy, rasy, subrasy? Nové featy apod?
Jen abych doplnil Crodena, tak tam nejsou nové featy, ale každé povolání má nějaké schopnosti navíc (které fungují přes tzv. hráčské menu), např. čarodějové mají runovou magii, zlodějové lezení přes překážky apod.
Gran- Počet příspěvků : 873
Den registrace : 19. 10. 08
Re: Rychlootazník
A ještě dotázek. Mytologie Sferie, je možnost používat odkazy na původní Forgotten Realms potažmo AD&D?
Inulthor- Počet příspěvků : 8
Věk : 36
Den registrace : 20. 09. 10
Re: Rychlootazník
Ne. Přečti si IC sekci Informace o světě.
EDIT: Samozřejmě, teoreticky můžeš hrát postavu, která propadla nějakým portálem ze světa Forgotten Realms do Sferie, ale to nedoporučuji. ;)
EDIT: Samozřejmě, teoreticky můžeš hrát postavu, která propadla nějakým portálem ze světa Forgotten Realms do Sferie, ale to nedoporučuji. ;)
Gran- Počet příspěvků : 873
Den registrace : 19. 10. 08
Re: Rychlootazník
Plánují se sepsat nějak blíže reálie ohledně "církví"? (nevím jaký jiný výraz použít, ale církev je křesťanský pojem, takže sorry)
Osobně by mě třeba kvůli tvorbě postavy zajímalo pár věcí, např. existují nějaké pevně zakořeněné organizace pod záštitou víry (paladinské řády, mnišské řády, nějaké kněžské spolky)? Celibát? Spory mezi "církvemi" příp. šíření víry?
Osobně by mě třeba kvůli tvorbě postavy zajímalo pár věcí, např. existují nějaké pevně zakořeněné organizace pod záštitou víry (paladinské řády, mnišské řády, nějaké kněžské spolky)? Celibát? Spory mezi "církvemi" příp. šíření víry?
Nalk- Počet příspěvků : 218
Den registrace : 21. 02. 10
Re: Rychlootazník
Emm. Mám dojem, že to tu už je. V historii a georgrafii najdeš světskou a duchovní moc + je tu náboženství. Nebo máš na mysli ještě něco dalšího?
Re: Rychlootazník
Církev i její pozice v Cindii a její vnitřní struktura už je rozepsaná, viz. IC sekce Informace o světě.
Všemožné řády samozřejmě existují, celibát funguje jak u kterého řádu. Většina věcí, na které se ptáš, je spíš "k objevení" ve hře, ale předem ti můžu prozradit, že nejelitnější z paladinských řádu je Řád Amentatských rytířů - to ti můžu prozradit proto, že časem se v IC sekci objeví informace právě k tomuto řádu.
EDIT: Každopádně, s těmi řády to není tak horké jako u křesťanské církve, a tedy i co se týče rivality. Jediná opravdová rivalita panuje právě mezi Inkvizicí a Amentatskými rytíři.
Všemožné řády samozřejmě existují, celibát funguje jak u kterého řádu. Většina věcí, na které se ptáš, je spíš "k objevení" ve hře, ale předem ti můžu prozradit, že nejelitnější z paladinských řádu je Řád Amentatských rytířů - to ti můžu prozradit proto, že časem se v IC sekci objeví informace právě k tomuto řádu.
EDIT: Každopádně, s těmi řády to není tak horké jako u křesťanské církve, a tedy i co se týče rivality. Jediná opravdová rivalita panuje právě mezi Inkvizicí a Amentatskými rytíři.
Gran- Počet příspěvků : 873
Den registrace : 19. 10. 08
Re: Rychlootazník
Asi jsem to přehlídl, nebo jak jste aktualizovali.. nebo zapomněl, páč je vše pěkně rozepsané, tak hlava nestíhá. Mě šlo kvůli historii třeba, jestli je možné, mít postavu, která je synem dejme tomu nějakého kněze, případně paladinského veterána apod.
Nalk- Počet příspěvků : 218
Den registrace : 21. 02. 10
Re: Rychlootazník
Potřeboval bych se zeptat. Pokud bych potom chtěl hrát za Kostlivce je u něj přikázaný jakou rasou musím začínat.Třeba pouze Člověkem nebo tak?
Vertex- Počet příspěvků : 28
Den registrace : 17. 09. 10
Re: Rychlootazník
Proměna př. z člověka na kostlivce je na domluvě s DM.
Rozhodně když budeš ovce, tak budeš jako kostlivec kostěná ovce =P. Takže asi tak =P.
Rozhodně když budeš ovce, tak budeš jako kostlivec kostěná ovce =P. Takže asi tak =P.
Re: Rychlootazník
Crodene, já myslel, že to je jedno? Prostě ti to hodí model kostlivce a přepíše ti to rasu i staty, tj. je jedno, jestli tam naběhnu s člověkem, elfem nebo trpaslíkem...
Gran- Počet příspěvků : 873
Den registrace : 19. 10. 08
Re: Rychlootazník
Jojo to mě právě zajímá, jestli když budu mít trpaslíka tak jestli budu vypadat jako kosteněj trpaslík nebo se mi hodí defaultní vzhled kostlivce a je jedno jakou rasu budu mít.
Vertex- Počet příspěvků : 28
Den registrace : 17. 09. 10
Re: Rychlootazník
Recht. Jop Gran má pravdu.
Myslel jsem, že se jedná o případ jednoho týpka, co chce začít hrát za člověka a pak se proměnit v kostlivce (během hry, formou jakéhosti questu (proměnil by se až v tu chvíli, kdy by kostlivci přibyli)). V tom případě, kdyby hrál za trpaslíka, bych mu dal model trpasličího kostlivce ;-).
Myslel jsem, že se jedná o případ jednoho týpka, co chce začít hrát za člověka a pak se proměnit v kostlivce (během hry, formou jakéhosti questu (proměnil by se až v tu chvíli, kdy by kostlivci přibyli)). V tom případě, kdyby hrál za trpaslíka, bych mu dal model trpasličího kostlivce ;-).
Re: Rychlootazník
A staty jako například když má trpaslík bonus do odolnosti to už v kostlivci nemá že?
Vertex- Počet příspěvků : 28
Den registrace : 17. 09. 10
Re: Rychlootazník
Omlouvám se, že spamuju. Jen by mě ještě zajímalo, jak zde bude vyřešené povolání Shadowdancer.
už opravdu poslední dotaz :)
už opravdu poslední dotaz :)
Vertex- Počet příspěvků : 28
Den registrace : 17. 09. 10
Re: Rychlootazník
Mám takový dojem, že se upravovalo skrytí v boji (nebo skrytí nepozorován? (nejsem si jist)) na nějakej vyšší lvl, aby ho nedostal hned na prvním.
Re: Rychlootazník
Jojo to jsem chtěl přesně vědět. Díky moc za všechny informace.
Vertex- Počet příspěvků : 28
Den registrace : 17. 09. 10
Strana 1 z 13 • 1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Strana 1 z 13
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Sun Feb 17, 2013 5:12 pm pro Gran
» Nemožno se připojit na Sferii (connection timed out)
Sat Feb 02, 2013 6:54 pm pro Novas
» Pád serveru
Fri Jun 08, 2012 1:56 pm pro Gran
» Dotaz
Fri Apr 13, 2012 11:04 pm pro Croden
» Sferie a Hráči (kdy tam jsme)
Tue Feb 28, 2012 11:12 am pro Eraentiel
» Rychlootazník
Thu Feb 23, 2012 12:49 pm pro Pipi_CZ
» Chléb nám vezdejší dej
Tue Feb 21, 2012 8:36 am pro jeronymo
» Teleportace
Wed Feb 08, 2012 8:38 am pro Legition
» Zabil mě vlastní zvířecí společník
Sun Feb 05, 2012 9:20 pm pro Eurius
» Čeho si mohou lidé v poslední době všimnout?
Sun Feb 05, 2012 8:48 am pro Ragmon
» Výdělek
Wed Feb 01, 2012 2:11 pm pro Ragmon
» Problém s první lokace
Tue Jan 31, 2012 2:36 pm pro Srubak
» Povolání
Sun Jan 29, 2012 8:31 am pro Legition
» Nejde vařit medovina
Sun Jan 29, 2012 8:28 am pro Legition
» Oblečení
Fri Jan 27, 2012 12:46 pm pro Sarky
» Novinky a změny
Thu Jan 26, 2012 2:07 pm pro Legition
» Nové zajímavé hry
Tue Jan 24, 2012 12:58 pm pro Croden
» Omluvy
Tue Jan 24, 2012 10:57 am pro Srubak
» Rychlé chybky
Sun Jan 22, 2012 10:50 pm pro Eraentiel
» Jméno
Sat Jan 14, 2012 7:59 pm pro Legition